Dubros Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Drømte i natt at jeg hadde vondt, våknet...og da var det visst ikke bare i drømmen jeg hadde vondt. Har siden 04.30 ca kraftige kynnere/ svake rier. De kommer jevnlig, men det varierer litt hvor mange minutter det er i mellom. Men alt fra 10-6 min omtrentlig. ohh...de er vonde i allefall. Men jeg vet jo at det skal bli så mye mye verre. Har termin om 6 dager. Forrige gang gikk jeg 14 dager over. Mandag for en uke siden hadde jeg 2 cm åpning og var moden. Må da være i gang nå?
MiraculixGRAVID Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Da virker det jo som du er i gang :-) Masse lykke til! Spennende!
gulda Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Krysser iallefall fingrene for at du skal få babyen din nå. Lykke til! Ååå, det er så spennnende! )
theamortil3 Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Ja da er du sikkert i gang :-) Hvordan går det nå? Gi oss oppdatering så fort du kan.. Spennende :-D
Dubros Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2011 Ja, det er definitivt i gang. Fortsatt litt uregelmessig, men reiser snart inn på sykehuset tenker jeg. Er i alleflal nede i 6 min mellom nå, og de fleste varer omtrent et minutt. Har vært nede i 4 min mellom også, men da varer de ofte litt kortere. Huff, vondt gitt. Men mellom riene går det greit. Noen ganger vondt da også, men.... Har funnet ut at det er best å stå under riene. Sitter jeg, gjør de enda vondere.
Sessan <3 apriljente Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Lykke til med fødselen ) tenk, nå er det ikke lenge til du får babyen din i armene ) spennendes! Klem
sisten Skrevet 28. februar 2011 #9 Skrevet 28. februar 2011 Ønsker deg lykke til:-) dette er nok begynnelsen på fødselen:-)
theamortil3 Skrevet 28. februar 2011 #11 Skrevet 28. februar 2011 Lykke til! Vist du ikke har fått ungen nå da..:-)
Dubros Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2011 Oppdatering: Jeg var definitivt i gang ja. Dro inn på sykehuset rett etter det siste innlegget mitt her inne. Var vel inne ca 12.15. Da kom riene tett som hagl. Først litt ctg, så ble jeg undersøkt. Da ble vi alle overrasket, 7 cm åpning. Og 1 time og 20 min senere ble lillegutt født. Fødselshistorie kommer senere
gulda Skrevet 2. mars 2011 #13 Skrevet 2. mars 2011 Oi sann, godt du dro inn til føden når du gjodre det! Gratulerer!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå