Purr+Purrfect Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg synes denne stolen allerede er utrolig trang? Og oppi der skal han liksom sitte til han er 12 mnd?? Han er 2 1/2 mnd nå.. ca 6 kg Er det noe jeg kan fjerne? Står ingenting i bruksanvisningen. Nå er det jo selvfølgelig mye klær osv, men føler at den greia han har hodet i liksom presses nedover skuldrene.
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Den med hodet kan du fjerne. Forøvrig synes jeg også at stolen er trang. I tillegg er selene veldig korte, og min gutt som er 6 måneder gammel har faktisk ikke så mye å gå på. Ironisk at setet som er det største på markedet er så lite og trangt i bruk! Hadde ikke valgt samme sete i dag, nei...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 jeg har det ikke men så på det siden jeg syntes minsten sitter dårlig i sitt. Det er helt sant som du over sier at det er det støreste på markede MEN det er kunn i lengden, det er veldig smalt å det finnes flere seter som er breiere men ikke like lang, det svaret fikk jeg i butikken når jeg sa at jeg syns det så litt smalt ut. Så egentlig passer det til babyer som er lang og tynn.
Ane Elise Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Heia, Skjønner hva du mener, vi satt også med spørsmålstegn her en dag da lille nurket var rundet 5,5kg. Jeg gikk derfor inn på hjemmesiden til Besafe og lastet ned "bruksanvisning": http://www.hts.no/no/manuals/manuals.php Det viser seg at man kan flytte hodeputen lenger opp:) Nå sitter nurke mye mer komfotabel =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå