Gå til innhold

Liv og Løvemusen - Byttetjeneste med meg og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når jeg blir gravid da vettu.... og kjønn.... får dere antall totalt sier jeg ikke nei takk til det heller ;)

jeg er født 03.11.83

Han er født 13.12.82

og bare for å understreke: Jeg ser igjen, så still spm dere vil ha svar på ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, beklager sent svar, ble plutselig litt stor forespørsel her ;)

Har lagt ut mine kort på deg, det jeg ser som lyser opp først er april. Men ser også en fødsel rundt november, vet ikke helt hvordan jeg tolke dette, en tidlig fødsel?

Ser en jente.. :)

Skrevet

Hei Adine :)

Her viser det graviditet i løpet av juni-september :) Jeg får fram en gutt, som muligens blir født i værens tegn. Jeg ser i tillegg to barn til på deg, en gutt og en jente :)

Ønsker dere all lykke :o)

Vil gjerne at du ser på meg: 210779, termin: 210911

- kjønn på babyen i magen?

- hvordan blir svangerskapet?

- når føder jeg?

- hvordan blir fødselen? ks?

På forhånd takk :o)

Skrevet

beklager sent svar jenter ;)

men her kommer det!

Løvemusen: Har gode vibber på graviditet på deg... føler du har fått det til innen juni, og føler at du ikke helt kommer til å tro det er sant liksom... blir mer enn en test for å være på sikre siden... får følelse av at det kommer en gutt!

du får sikkert opp april, fordi vi skal ha fryseforsøk i slutten av mars... så skal jeg vel enten bli gravid da, eller vokse på et nytt negativt forsøk..

Liv: har alltid hørt jeg skal ha 2 jenter og en gutt... men neimen omn jeg vet hva jeg tror på :) tror det ikke før jeg får se det! hehe.. Men en graviditet innen september kan jeg slå meg til ro med ;) årene har jo bare gått...

føler du ønsker deg sikkelig ei lita snuppe denne gangen.... men får masse guttevibber... så går for at du får en gutt... han vil veie mellom 3500 og 4000 g

fødselen tror jeg vil sette igang like etter termin. 2-3dager etter. og det blir en rask fødsel.. bare få timer ;) tror ikke du skal ha keisersnitt!

ser dere forresten om det er noe jeg kan gjøre for å fremskynde en graviditet???

Skrevet

Hei Adine og tusen takk for svar <3

Ja du kan kanskje prøve healing? Vel, høres kanskje utrolig teit ut, men det kan hjelpe deg med å få roen i kroppen, en kropp hvor egget mye lettere vil kunne feste seg og slå seg til ro. Jeg har vært gal å nylig meldt meg opp på healingkurs, jeg vil prøve alt, før det går så langt som til legen ect. :) Fotsoneterapi skal også være utrolig bra for de som ønsker barn. Litt utradisjonelle tips, men regner med at du finner nok av det vanlige hehe :)

Skrevet

driver med alt alternativt jeg... akupunktur, healing og fotsoneterapi....

Skrevet

Gjør du det?

Så bra! Har du kanskje greie på hvor en kan få tatt fotsoneterapi?

Skrevet

det faar jeg hos en homøopat... men laert meg sonene selv, saa naa behandler jeg meg selv ;)

tenkte kanskje kortene kunne fortelle om det er noe jeg kan gøre jeg ;)

hvor lenge har dere prøvd

Skrevet

Hei Adine :)

Takker så mye for svar :) stemmer at jeg virkelig ønsker meg ei jente, for vi har bare gutter i familien, men jeg tror også at jeg får en gutt til :) da blir i hvertfall samboeren min strålende fornøyd ;) Takk for tilbakemelding ang fødselen også. Jeg ønsker meg virkelig en vanlig fødsel denne gangen, så krysser fingrene for det :)

Jeg er absolutt ingen ekspert på å framskynde graviditet. For min del fungerer det ikke når det er planlagt, men det er neimen ikke så lett å slappe av når man virkelig ønsker seg barn. Jeg har opplevd å miste to ganger, og har opplevd å slite i tre år for å bli gravid. Den gangen hjalp healing for meg. Denne gangen ble jeg gravid selv om vi brukte prevensjon :) så jeg tror rett og slett at det skjer når det skal skje. Et skikkelig kjedelig svar, men... ;) Håper du slipper å vente så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...