Gå til innhold

Er så lei, så lei! :,(

Anbefalte innlegg

HVORFOR orker aldri samboeren min å ha sex med meg!?:(

Vi har hatt problemer ang. sexen så lenge jeg kan huske.. Jeg har alltid sett på sex som et viktig lim i et forrhold.. Det er det som skjiller kjærester og venner.. Jeg er veldig glad i sex. Det er en hyggelig og deilig stund mellom kun med å samboeren.. Noe som trengs i en vanlig hverdag!

Vi er et ungt par UTEN barn.. Men alikevell er han så "sliten, trøtt, vondt her og vondt dær, ikke kåt" ol ol.. Det er det går i....

Selvtilitten min er helt på bånd og jeg har gått opp mange kilo..:( Jeg skylder ikke på samboeren min for det.. Men det har en sammenheng.. Blir veldig oppgitt av å ikke føle at han har lyst på meg, så etterhvert begynner jeg å drite i det! Rett å slett.. Blir deprimert og da trøstespiser jeg:(

Men det er ikke driftene det står på.. For han runker!!! Jeg har blitt så utrolig såret av det.. Gang på gang har jeg tatt han på "fersken"... Han mener det ikke har noen sammenheng.. Mens jeg mener at man runker ikke med mindre man er kåt.. Så hvorfor ikke bruke kåtheten sin på meg!?

Han lover bot å bedring hele forbanna tia.. Men det blir aldri!

Han sier at det ikke har noe med meg å gjøre, men jeg tror ikke på han:(

Jeg sminker meg, ordner meg, har på meg klær jeg vet han liker ol.. Alt for at han kanskje skal få lyst på meg.. Men neida..

Han er veldig snill, god, tålmodig med meg ( jeg er veldig hissig) osvosv.. Og jeg elsker han..

Men klarer jeg dette i lengden?? Hvordan blir det om vi får barn? åhh, kjenner jeg nesten begynner å gråte her:(

Han er flink til å kjærtegne meg.. Stryker på meg, kysser meg osv.. Han er heller ikke utro om noen tror det..

Huff :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142962731-er-s%C3%A5-lei-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt lik min!!! vi venter vårt 3 barn nå og nå mens jeg er gravis er det 0 sex å hale i land... jeg syns sex har en veldig viktig del i et forhold! men har nå klart meg med kondomeriets fristelser i noen måneder å da får jeg allti utbytte hehe...men er ingenting som kan måle seg med kroppskontakten man får under sex! han min er heller ikke utro men gud jeg har vurdert det mange ganger bare for å få meg noe.

Mulig han ikke tenner på damer, så da er det som han sier: ikke noe galt med deg.

Kanskje han ser på deg som sin sjelevenn og virkelig ØNSKER et forhold med deg, men får det ikke til?

Nå får jeg sikkert mye pepper for dette innlegget, men det er ikke ment som noe stygt overfor HI. Jeg har nemlig en venninne som var i akkurat samme situasjon. Barnløst, ungt par. Han "koste" med seg selv, men minimalt med henne. Hun følte at når de endelig "gjorde det", så var han ikke seg selv, men kunstig. Han bedyret at han elsket henne, å jeg tror nok han gjorde det - på sitt vis. Etter mange runder i tenkeboksen for venninna mi, gikk hun ut av forholdet. De var fortsatt gode venner, å til slutt betrodde han seg til henne at han var usikker på legningen sin og følte seg mer tiltrukket av menn. Det var et sjokk for henne, men til slutt "godtok" hun det - å er idag kjempegode venner. Faktisk var han fadder til hennes førstefødte. Han er kommet "ut av skapet" og er kjæreste med en hygglig mann.

Nå sier jeg ikke at det er slik hos dere, absolutt ikke. Men prøv å finn ut årsaken til at han ikke vil ha sex med deg. Det virker jo som dere har det fint ellers, så det kan jo også være en medisinsk årsak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...