Gå til innhold

Syns du Northug er kjekk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg finner INGENTING med den mannen tiltrekkende! Enda om jeg legger enda så mye godvilje til.... jeg vil helt ærlig si at han er direkte stygg (om jeg kan få være så frekk). Men jeg er nok ikke helt objektiv, har nok latt det ufattelig store egoet hans og den arrogante holdningen påvirke synet mitt.

Annonse

Fader, så stygge dere er med en fantastisk idrettsutøver. Skjønner dere ikke at man faktisk må ha litt ego for å greie å hevde seg på en slik måte som han gjør i "jobben" hans?

Sitte sånn, skjult bak en anonymalterego, og sammenligne en navngitt person med neseaper.. Jeg skjemmes!

Og nei, jeg er ikke tiltrukket av ham, syns ikke han er spesielt kjekk, men jeg finner meg for god til å kalle noen stygge!

Marit Bjørgen er også en fantastisk idrettsutøver....men hun har i tillegg et nydelig utseende og en fantastisk holdning til andre utøvere og media :-) Man trenger ikke være ego for å prestere.....og det er absolutt IKKE jobben hans å være idiot.

Nei, i mine øyne finnes han verken kjekk eller sjarmerende. Han har en så bresk holdning og er så ego at jeg blir kvalm.. En periode vant han alt som er og ble kjepphøy så gikk det nedover da burde han kanskje roe seg litt...

selvsakt har det det. man blir penere av å ha en bra personlighet og styggere av og oppføre seg som northug.

men nå svarte jeg egentlig på det innlegget til hun som mente at man måtte ha stort ego for og være en stor idrettsutdøver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...