snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 bare tenker litt sånn uten for hode.. er mannens tur å velge jeg fikk velge 1 skattens navn men greit å vite hvor man skal "påvirke" nr 1 har 4 bokstaver begynner på t. hvordag velge til nr 2 samme bokstav? samme antall bokstaver? rimer? passer sammen? håpløs hormon kjerring tenker nok de fleste når man får sånne spørsmål hehe men må jo prøve hehe
mammaTkajaÅthea Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Syns ikke det er håpløst i det hele tatt... Jeg tenker også litt sånn... Jeg venter nr 3 og mine 2 har 4 bokstaver og slutter på a, å det skal min tredje også gjør.... men ikke samme forbokstav... kan fort bli litt surr når man skal si navnen da... Men det er jo smak å behag hva man liker... Syns det er viktig at di passer fint sammen og at det klinger fint når man sier di etter hverandre...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 takk personlig har jeg jo noen knapper for hvilke jeg vil ha, like unike som nr 1 .. er jo ikke sånn super uvanlig, men kjenner ingen med samme navn som han. hehe men de står litt på mannen men da dytter jeg litt på 4 bokstaver å litt match hehhe jeg og mine søstre er samme bokstav han er to like og en ulik, en 2 med dobble og en uten, heheh og min mann er ulik bokstav og 1 navn også den siste (sikkert tom for ideer da ... ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå