Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fra ca uke tre kjent smerter langt nede i ryggen, rett over rumpa. Det ligger som en "stripe" med smerte over hver rumpeball. Verre de dagene jeg har det travelt på jobben, går mye og bruker kroppen mye. Kjenner det når jeg går, når jeg står og når jeg sitter. Har hatt ei rolig helg nå, og ikke kjent noe til det da...Spent på jobb i morra. :S

Jobber i butikk, og løfter hver dag, men har selvfølgelig gjort endringer på egen hånd, så løftene ikke blir særlig tunge nå. Ting tar litt lenger tid på det viset, men det er ikke aktuelt for meg å fortelle om det til de jeg jobber med enda, og jeg trives med jobben min, så det er ikke aktuelt å kutte ut arbeidsoppgavne jeg har pr i dag uten at det er HELT nødvendig heller.. Jeg gjør nødvendige endringer i jobbhverdagen på egenhånd, etter råd fra jordmor, som jeg allerede har pratet med om det med løfting. :)

Er forresten 5+3 i dag. :)

Sklei litt ut her, men jeg lurer på om dette kan være bekkenplager? Synes det var fryktelig tidlig, og siden jeg ikke hadde noen bekkenplager what so ever i første svangerskap, så skjønner jeg jo ingenting av det her... :S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142962380-er-det-bekkel%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...