Gå til innhold

Noen med utenlandske fedre til spiren her? Tyrkia anyone..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:)

oj, for andre gang, hva gikk galt første gangen dere søkte?:S

Er ca 6uker på vei bare jeg..:) du da?

Han bor i alanya.. hva med din? :) skal etter planen være i tyrkia i hele sommer, spendt på hvordan det går mtp graviditeten..

mannen min er halvt tyrkisk halvt amerikansk :)

vi bodde i tyrkia da jeg var gravid med forstemann, og var veldig fornoyd med oppfolgingen jeg fikk av lege der! fikk UL hver mnd, og om det var noe jeg var bekymret for fikk jeg komme til paa dagen! veldig betryggende!

kommer du til aa gaa til kontroll mens du er der om sommeren?

til : 1+1+1. Når vi søkte første gang sa de nei pga inntekt. Er ikke lenger en litt over 4uker på vei jeg da.

Koselig å være der nede. Savner Tyrkia. Maten, folka og varmen!!

Vi er i Kemer. Han jobber der. Også har mamma leilighet der nede..

til: alexmommytobe.

Ja jeg er helt enig med deg ang lege og oppfølging der nede.

De er kjempe flinke. Har vært på sykehus der nede en gang. Og mamma var engang, de sjekker alt veldig nøye, og lar deg ikke gå før de er 100% sikre på at alt er i orden.

Annonse

Jaaa, <3 tyrkia <3 ;)

Savner varmen og maten noe sinnsykt....!!! Håper en tur i påska.. HÅÅÅPER... må se an økonomien litt først... Er ikke lenge til min kjære reiser tilbake nå, buhu...GRUER MEG!! Men, men..Thats life:)

Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det i sommer mtp svangerskapet... Er vel ikke bare å dra til en lege der å "forlange" kontroller heller? Kan tenke meg det koster en del penger? Må uansett hjemme til Norge sånn innemellom, hver 4.uke kanskje... Pluss at jeg vil se an svngerskapet før jeg kan tilbringe sommeren i tyrkia... Har hatt to kompliserte svangerskap fra før av...

Planer om å reise til tyrkia dere da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...