marsve Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 spå din fødsel: http://pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Madame-Zaritska-predicts-your-birth-experience-2.php Fødselen min skal visstnok ikke ta mer enn sju timer, det hadde jo vært fint i såfal! ;D hehe
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 HAHA!!! Dagens lattis The day you deliver, outside will be misty. Your baby will arrive in the late night. After a labor lasting approximately 14 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 14 pounds, 9 ounces, and will be 17 inches long. This child will have light brown eyes and a little patch of blonde hair. 1 kilogram = 2.20462262 pounds (over 7kg!!!) 1 inches = 2.54 centimeters (43cm) Min første fødte var ute på unna 4timer, 3200gr og 48cm. Så denne går ikke helt i land hos meg.
lille knerten Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Hehe, går ikke helt i land hos meg heller. Min fødsel skal ta 40 timer og det skal visst nok bli en gutt. Men jeg venter en jente (to ul som har påvist det) og tar den 40 timer så skal jeg krangle meg til et ks lenge før den tid. Den forrige fødselen var hard nok, men tok likevel ikke så lang tid. Men artig tidsfordriv:)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 The day you deliver, outside will be cloudy. Your baby will arrive in the late evening. After a labor lasting approximately 14 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 10 pounds, 7 ounces, and will be 20-1/2 inches long. This child will have dark hazel eyes and barely there red hair. tja dette kan vel stemme.. jeg har jo mørkebrune øyne.. og min farmor rødt hår :/ men ingen andre har det så tviler på det.. vet ikke hvor mange kg 10 pounds er .. jente stemmer iaf =) hehe.. we will see hvor mye troverdighet det er i dette tviler
marsve Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2011 Får vel egentlig håpe den ikke stemmer ja, for verken en sju kilos baby eller en 40 timers fødsel høres noe særlig behagelig ut
2,5barn+1engel Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 The day you deliver, outside will be shiny. Your baby will arrive in the late evening. After a labor lasting approximately 12 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 7 pounds, 7 ounces, and will be 22 inches long. This child will have light brown eyes and barely there red hair. Kjønnet vet vi ikke.. og hvor den får brune øyne og rødt hår fra vet jeg ikke.. blir morro å sjå..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 The day you deliver, outside will be light. Your baby will arrive in the early morning. After a labor lasting approximately 19 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 9 pounds, 12 ounces, and will be 21 -1/2 inches long. This child will have medium blue eyes and curly black hair. 19timer??hjelp har hatt to korte fødsler.Om det er jente eller gutt er vi ikke sikker på.Men er veldig sikker på at det blir svart hår.
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 The day you deliver, outside will be sunny. Your baby will arrive in the late morning. After a labor lasting approximately 35 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 12 pounds, 1 ounces, and will be 21 inches long. This child will have medium hazel eyes and a little patch of black hair. hehehe... 35 timer lang ja... har hatt to korte fødsler. jeg skal da ikke ha jente men en gutt, jeg har grønne øyne og faren har blå... hvordan han skal få svart hår er jeg litt usikker på , hehehe.. jeg har rødt og far har brunt m/rødt skjær.. så her blir det nok en rødhåret liten prins .. Tror nok ikke helt på den her gitt.... hihihi... men artig tidsfordriv da
Tøvsjura Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Ja, dèt var dagens! I følge den siden skulle fødselen vare i omtrent 13 timer, det ville være overskyet og barnet vårt, en gutt, kom til å ha hasselnøtt fargede øyne og brunt, krøllete hår. Venter faktisk jente og tror (og håper) at fødselen vil vare under 13 timer, har hatt to korte fødsler tidligere. Begge barna våre ble født med svart hår og mørkeblå øyne (jeg har grønn/brune, samboer har blå øyne). En god latter forlenger livet
Lille- MO Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 hehe, morsom side ja jeg skulle visst få en jente med grønne øyne og lyst hår.. men venter en gutt som mest sannsynlig har gyldenbrun hud, brune øyne og mørkt hår, da faren er fra etiopia.. hehe.. morro:)
Popelko Skrevet 27. februar 2011 #11 Skrevet 27. februar 2011 tror jeg fikk beskrevet min forrige fødsel Stod at fødselen skulle vare i 40 timer og at jeg får gutt. Sist drev jeg på i nesten 40 timer og fikk gutt, denne gangen får jeg jente, og har over hodet ingen planer om å holde på så lenge denne gangen (for jeg regner med jeg kan bestemme det selv) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå