Gå til innhold

Hva var dine første gravidtegn og når?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja spennende:-) Ser ut som det er din 3 og det blir i tilfelle min 3 også. Har ikke begynt med å måtte tisse konstant og være supertrøtt enda, men husker ikke helt hvor tidlig de tegnene har kommet de andre gangene..

Ja, er nr 3 her også! :)

Jeg har heller ikke begynt å springe på do eller være kjempetrøtt enda. Er bare i uke 4 da. ;) Tror jeg? hehe, husker ikke helt hvordan den tellinga var lenger. Er de gamle dine to fra før da? Mine er snart 5 og 7. :)

Uke 4 da har du akkurat testa positivt da, to uker etter unnfangelse. Er nok 4-5 uker her, ikke fått igjen mens etter hormonspiral enda. Har ikke testa enda, men er 99 % sikkert. Jeg er vanligvis kaffeavhengig, men i dag har jeg holdt på å spy bare av tanken og sånn har det vært de andre gangene og.

Mine er 4 og 6 så det begynner å bli en stund siden sist, føler jeg har fått så store barn at det blir overgang å starte på nytt.. :-)

Tror jeg er 4+1. Testa positivt allerede torsdagen forrige uke da. :)

Nesten like gamle barn vi da. Blir litt som å starte på nytt igjen med så store barn ja. Men det skal bli kjekt. :) Du må si i fra når du har testet!

Annonse

Kviser ja, det var det første tegnet når jeg var gravid med eldstemann, omtrent aldri hatt en kvise, men plutselig poppa det ut over hele panna.. En annen ting jeg har merka meg i dag er at jeg har vært ekstremt tørst, drikker og drikker. Må stikke å kjøpe en test i

morgen:-)

Er i uke 6 nå hvis jeg ikke tar helt feil. Har hatt menssmerter i 4 uker og puppene er vonde som fy!:P

Kvalmen har heldigvis latt vente på seg foreløpig, håper jeg slipper unna denne gangen også:)

Ellers springer jeg en del på do, særlig om natten *blæh..*.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...