Gå til innhold

Kan man bytte bleiepakker i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem som hamsta bleier før nyttår. Tror ikke jeg klarer bruke opp alle i den str. vi bruker nå før dattera mi må opp i større størrelse. Er det noen her som har fått bytta Libero str. 3 til Libero str. 4 i butikk når prisen er lik?? Uten kvittering...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men du kan gi dem til noen som trenger det. Kanskje sette dem på stellerommet til heksestasjonen? :)

Skrevet

De aller fleste butikker krever kvittering.. Men du kan nå selvsagt prøve..

Skrevet

joda, det har jeg fått lov til. Moren min også ;) Kiwi butikker altså

Skrevet

Vi har gjort det, men det var før priskrigen og vi er godt kjent i butikken. Og det var snakk om 1 pakke

Skrevet

Tror ikke du må vise kvittering - bare si at mannen din kjøpte feil eller noe.

Skrevet

det som er viktig er at pakkene er hele uten hull. da pleier det ikke være noe problem. prøv rema

Skrevet

Ha ha ha h ah ha ha ha ha ha ha¨¨¨

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

ha ha ha ha ha ha ha ha ha

=)

Skrevet

Er enig med 21:28 aaaaaaahahahhaha!!!!!!!!!!;)

hilsen en storfornøyd-ikke-hamstrer ;)

men fra spøk til alvor.. vi fikk byttet 2 bleiepakker, men det var tanta til min samboer som jobbet der....

Skrevet

Er vel datostempling på alt, så vet ikke om det går eller ikke. Det går jo ann å spørre og ha bleiepakkene i bilen så lenge.

Glad jeg ikke hamstret så mye, da jeg ser at gutten min ikke får brukt str. 4 så lenge (han er 10 mnd). Jentene mine brukte den str. frem til de sluttet med bleie. Så tenkte liksom at str. 4 var litt safe å kjøpe. Har vel 2 eller 3 pakker igjen og håper jeg får brukt de før de er for små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...