Gå til innhold

har datet en mann i 2 mnd nå, men synes han så vanskelig for å vise følelser! Begynner å bli et problem for meg...

Anbefalte innlegg

Vi har det veldig fint men han viser liksom ikke at han liker meg, sier det aldri og er ikke akkurat raus med komplimentene. Vi har jo datet såpass lenge at jeg føler vi burde være på det stadiet at vi sender flørtete sms osv men han er så vanskelig! Har tatt opp dette med han, jeg blir jo usikker på meg selv og tror det er meg det er noe feil med, at han ikke er interessert, men det avviser han blankt og sier han bare er sånn, sær og ikke så veldig flink med mennesker.

Er jo glad i fyren men begynner å bli ganske lei av å ikke komme noen vei! Vet ikke hvordan jeg skal gå frem nå. Jeg føler at det er mer der bare jeg komme innpå han, men han vil liksom ikke slippe meg inn. Det er så frustrerende. Lurer på om jeg kan leve med en sånn mann... og lurer på om han noensinne kommer til å åpne seg for meg og hvor lang tid jeg skal prøve. Må bare legg til at han kun har hatt ett forhold av og på i 2 år, resten bare små flørter. Han er 35 år. Kanskje jeg bør se varsellampene blinke?

Noen som har opplevd noe lignende? Trenger litt råd her.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...