Gå til innhold

Hedda... Redd for det er litt kjedelig. Er det? Hva med mellomnavn?

Anbefalte innlegg

Minstefrøknas navn er vrient gitt. Hedda passer så godt til søskenene,

men samtidig er det jo et litt vanlig navn (og det ønsker jeg egentlig ikke) . Kjenner dere mange små Heddaer og har dere eventuelt noen forslag til mellomnavn?

Fortsetter under...

Liker ikke Hedda personlig, men om du liker det er det vel ikke kjedelig for deg?:) Ikke nødvendig med mellomnavn, det gjør det ikke mindre kjedelig. Kjenner ingen som heter Hedda i det hele tatt, men jeg har jo hørt om noen småjenter som heter det.

Hedda er absoutt ikke kjedelig! Det er vakkert!

Kjenner kun 2 Hedda'er, og de er 3 og 7 år.. Så navnet er absolutt ikke for populært..

Hedda Eline

Hedda Marielle

Hedda Constanse

Hedda Celine

Hedda Marikken

Hedda Margrete

Hedda Andrine

Hedda Fredrikke

Hedda Oline

Hedda Karoline

Hedda Cornelie

Hedda Juliane

Hedda Elvira

Hedda Marie

Hedda Elise

Noen du liker?

Annonse

Annonse

Jeg syns Hedda er et fint navn jeg. Kjenner heller ingen Heddaer, tror ikke det er så vanlig for tiden..

Jeg syns også det passer best alene.

Dessuten er jeg motstander av at barn får dobbeltnavn/mellomnavn "bare for å ha det". Skal man først ha et mellomnavn bør det ihvertfall brukes (og ikke bare være til pynt). Og har man først et så stødig navn som Hedda tror jeg det kan bli langt/tungvindt å bruke hele navnet til daglig (f eks Hedda Johanne eller Hedda Margrete som foreslått tidligere her). Og da er vitsen borte, mener jeg. Skal du først ha et mellomnavn syns jeg Hedda Sofie var det som klinget best. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...