Gå til innhold

Noen som kan mye om BH-storrelser?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 80E.

Har aldri maalt hos noen som kan det.

Jeg var inne paa en kalkulator paa underverker.no og maalte selv hjemme naa og la inn i kalkulatoren.

Da fikk jeg opp at jeg er Str 80B. Er cupen like stor paa 80B som 80E? forstaar ingenting av det. noen som kan litt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142961558-noen-som-kan-mye-om-bh-storrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iflg en nettmåler skulle jeg ha brukt 90D eller noe sånt. I virkeligheten er jeg en 75E/F, har målt meg ordentlig på en undertøysforretning og merker også selv at denne strl sitter godt på.

Hvis du er usikker på strl så mål deg på en butikk som har peil. B og E cup er ikke i nærheten av like store. Tallet er cm rundt og bokstaven er cup strl. Er du usikker om du bruker riktig kan du forsøke 75F og se hvordan den er. Ofte går man ned i cm og opp i cup hvis man får målt seg ordentlig.

80 er 80, men B er mye mye mindre enn E. Regner med at du har regnet feil :-)

Hadde 80 DD nå etter svangerskapet og er nå nede i 75-80 D igjen. DD cupene er alt for løse nå.

Problemet er oftest at de fleste bruker for stor omkrets og for lite cup, sjelden at noen bruker riktig omkrets og tre nr for stor cup... det vil da være cm på cm med luft mellom puppene og BHen så det ville du nok merket.

Mål igjen i en butikk hvor de kan BH-er. Med E cup må du jo uansett i spesialforretninger som kan BHer!?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...