Gå til innhold

Hva er din største hemmelighet? Hvis du tør;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Drømmer om å forlate mannen min til fordel for en gammel elsker/x som jeg holder kontakten med (ikke IRL, men på msn). Venter på den dagen jeg blir tøff nok til å gjøre det slutt og begynne mitt nye liv der jeg kan være LYKKELIG!! Det som gjør prosessen vanskelig er at vi har et felles barn som jeg helst skulle ønske kunne vokse opp med begge foreldrene.

Annonse

at barnet mitt som var et "uhell", var fryktelig ønsket.

Er ikke sammen med bf, han bor i annet land langt unna.

Jeg ønsket meg fryktelig et barn med ham, hadde en merkelig følelse av at vi skulle lage et barn sammen. Og det ble et perfekt og helt nydelig barn.

(jeg lurte ham ikke, vi visste begge godt at jeg ikke gikk på pilla)

At jeg latet som jeg var en fyr på en chatteside og hadde kontakt med venninna mi gjennom der og msn i nesten et år... Fikk vite mye interessant om henne på den måten. Måtte bryte det da hun ville møte "meg"...

"Drømmer" om at det blir slutt mellom meg og min mann, samtidig som at jeg drømmer om at det blir slutt med, en jeg har hatt et forhold til før min mann, og dama hans, og vi blir en lykkelig familie..

Jeg elsker mannen min, og vil ikke forlate han, men føler jeg har så mye ugjort med han andre mannen..

At jeg har sykt knekt selvtillitt etter forrige forhold, og tror på mange a de stygge tingene han sa til meg når han var sint.. når jeg er sammen med andre ( Venninner, møter andre på fest) smiler jeg, er "sjarmerende og morsom" men sannheten er at jeg egentlig føler meg helt dritt når jeg er alene. Gir noen meg et kompliment klarer jeg ikke tro på det. Verken fra menn eller mine venninner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...