Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 16 år som tilbyr barnepass i Bergen. Jeg er ganskje ung, men jeg mener at jeg er i stand til å takle det ansvaret et barn krever. For tiden går jeg på 1. videregående på helse og sosial, og skal på barne- og ungdomsarbeider linjen neste år, hvor jeg vil få enda mer erfaring. Siden jeg går på skolen kan jeg bare passe på kvelder og helger, men kan omtrent alltid, når jeg ikke er på skolen.

Jeg er ansvarsfull og punktlig og holder alltid alle avtaler. Jeg er veldig glad i barn noe som er grunnen til at jeg vil være barnepasser og at jeg vil bli barne- og ungdomsarbeider.

Så håper dette er noe som høres bra ut og ta gjerne kontakt for mere informasjon! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142961491-tilbyr-barnepass-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi er ett par med en sønn på 13 måneder som bor i Olsvik. Vi har ingen nærme familie i nærheten og kunne godt tenke oss en kveld hver 3.uke hvor vi kunne gått ut på middag etc.. kan du være interessert i å sitte barnevakt en kveld i helgene? Kanskej du kan sende meg en email og fortelle litt mer om deg selv om dette virker interessant.

[email protected]

Cecilie ;)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...