Gå til innhold

Er jeg GRAVID? pliiiis se hit :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

kort fortalt.

jeg har vell IKM rundt disse dager, så i dag tok jeg en gr.test på formiddagen, egentlig bare for å gjøre det. har ikke hatt noen gravid følelse eller noe.. men så glemte jeg av testen hele dagen. når jeg kom hjem nå i kveld så jeg den pluttselig på badet, og den var svaaakt positiv. jeg ble veldig overrasket, for aldri før har jeg hadd antydning til positiv test..ALDRI! men denne var det. jeg tenkte at det kanskje kunne være falskt siden den hadde vært avglemt hele dagen, så jeg klarte å presse ut et par dråper urin nå i sted.. og før d va gått 2 min var den svakt positiv...

er jeg virkelig gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått svakt positivt etter at testen har ligget litt, og jeg var ikke gravid. Men at du har fått en svak positiv nå nettopp, så vil jeg tro du er gravid :) Gratulerer!!

Skrevet

Jeg fikk og en svak positiv test etter noen timer,og jeg var dessverre ikke gravid:-( men siden du nå har fått svak positiv tror jeg nok du kanskje er gravid? men ta en test på morgenurin,det er litt sikrere. Masse lykke til!!! og krysser fingrene for at du er gravid:-)

Skrevet

da jeg tok testen første gang så fikk æ bare en strek,så jeg la den i fra meg å så på den dagen etter å da va det en svak positiv strek...

Jeg venta da i 2 dager å tok en ny å den va positiv etter 2 min..

å ja jeg va gravid men mista i uke 9, men trur jeg e gravid i gjen, har testa 3 svake positive på 3 dager... :)

Skrevet

nå har jeg tatt 7 tester, og alle var positiv...ikke sån veldig svak, man ser klart og tydelig en strek :)

da er jeg vell gravid da :D:D

Skrevet

Gratulerer med spire:) En strek er en strek,og vertfall etter 7stk! Ha et fint svangerskap,du har mye og se frem til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...