brutussa Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 hva skjer?? hadde litt startproblemer etter p-sprøyte, men fikk tilbake mensen i juni -10. det var ustabilt, så fikk provera og pergo av gynekolog. ting ble stabilt, han sa jeg kunne ta pergo annen hver mnd for å sikre eggløsning. det stabiliserte seg, tok el-tester hver mnd, med fullt utslag på dag 15 eller 16 hver mnd, og like nøyaktig mens. helt til forrige mnd. har kjøpt meg fertilitetsmonitor og testet denne forrige pp for første gang, og fruktbarheten steg aldri. testet med el-tester samtidig, som heller aldri ga utslag. og så kom mensen. samme denne mnd, er nå på dag 18 uten noe utslag på noe som helst. noen som har opplevd lignende? hva er det som skjer? bør jeg kontakte gynekologen igjen?
Dossa :) Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg pleier å få EL på dag 18-22. En gang i løpet av det tidspunktet dukker EL opp hos meg Så jeg ville bare ha fortsatt med å teste hvis jeg var deg, EL dukker opp skal du se Masse lykke til
Metti er håpefull Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Min EL er også forsvunnet !! Er nå på dag 23 og fortsatt lav temp .. Skal ta blodprøver i morgen men de blir selvfølgelig negative !! Så frustrert
Lady`83 Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Også plutselig sene el. Så forrige pp har bare blitt tull. Denne gangen prøver vi annen hver dag til dag 26 tror jeg.. er selv på dag 21;) Metti: Hadde el på dag 23 forrige gang, jeg har jo normalt hatt syklus på 28-29 dager. Etter vi beg. å prøve føyk syklus opp i over 35 dager... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå