<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Innimellom ser jeg at det "myke" stedet oppe på hodet til jenta mi er litt innsunket. Er dette vanlig? Har hørt at det kan bety at de mangler veske,men hun får jo masse mm hele dagen. Husker ikke hvor jeg fikk det ifra. Noen som var sett dette på sin baby? Kan også merke det godt om jeg stryker henne over hodet. Men bare innimellom.
Mamma til en liten prinsesse Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Hei, jeg har ikke peiling på om det er normalt eller ikke, men ville bare si at jeg har lagt merke til dette på jenta mi også.. Hun pupper også veldig mye så tror ikke det har noe med det å gjøre
Gjest Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Tror det skal være litt innsunket stort sett hele tiden.. velsa mi har så og si ikke hår, og det er nesten alltid en liten grop der.. Og det er aldri noe snakk om at det ikke skal være sånn når helsesøster eller lege sjekker.. Veit at det blir innsunket ved for lite væske også, legen har sjekket når hun har vært dårlig, men virker som om det skal være ganske kraftig innsunket da. Når de er forkjølet derimot blir den gjerne opphevet.. Jeg er ingen ekspert på dette, men det er sånn jeg tror det er etter egne erfaringer..
Marsipanmor Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Min hadde også slik.. de sto også litt fra hverandre... jeg måtte faktisk på sykehuset å ta ultralyd med en gang etter å ha vært hos legen.. alt var helt i orden, og de sa dette var ganske vanlig.. men er du usikker spør på helsest. eller ta en tur til legen:) har også lest dette med væske.. men jeg tenker nok det ikke er noe du trenger å bekymre deg for..
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2011 Takk for svar damer:) skal høre på HS for sikkerhets skyld,men da er det vel ganske normalt tenker jeg siden flere har lagt merke til dette:) Da skal jeg iallefall slå meg til ro med at det ikke er for lite væske. Hun har uansett mange våte bleier så kan ikke være det:)
Gjest Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Etter hva helsesøster har sagt, og hva min egen erfaring tilsier kommer det av at de er sultne eller slitne. Hvis det er dypt hos vesla mi gir jeg henne mat (selv om hun ikke gir tegn til å være sulten) og så får jeg henne til å sove... Og det har hjulpet hver eneste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå