Gå til innhold

Er den nye langpannepizzaen fra Grandiosa god?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke så god at den er verdt 100 kr nei. Da er det bedre å lage en pizza med kjøttdeig og løk sjøl ;)

men bunnen var ikke verst altså, sprø på utsiden og saftig inni, men igjen, ikke verdt 100 spenn... Min hjemmelagede er myyye bedre :P mer smak på fyllet ;)

Jeg syns den var god!

Ikke like god som den jeg lager selv, men bedre enn andre ferdigpizzaer.

Men den er ganske dyr, men det var 40% rabatt på spar for et par uker siden, og da kosta den 60 kr så det syns jeg ikke var så ille...

Annonse

Synes det var den beste frossenpizzaen jeg har smakt. Ungene likte den. Fordelen at det ikke har noe særlig fyll er at man tar på det man liker best selv. Vi tok bacon på halvparten og ananas på resten...nam nam.

Bunnen var veldig god, pizzaen var mektig og nok til en familie på 5.

Synes prisen harmonerer med hva man får.

Jeg syns den var noe av det kjipeste jeg har smakt av frossenpizza. Gikk ikke ann å steke den på en fornuftig måte, enten blir det svidde kanter når fyllet skal være skikkelig stekt, eller blir den tørr eller så blir fyllet for fuktig mens kantene er tørre og seige.

Det er en helt vanlig grandiosa, bare uten paprika, og med LITT ekstra saus og tykkere (men ikke bedre) bunn.

Absolutt ikke verdt 100 kroner. Vi lager mye bedre pizza selv for under 100-lappen, og da har vi masse saus, kjøttdeig, pepperoni +++ på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...