Gå til innhold

Vondt i magen hver kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det flere som opplever at barnet får vondt i magen hver kveld? Syntes det er så rart, for hun virker ikke plaget av dette på dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hun er 3 og en halv mnd nå. født 3 mnd fortidlig i uke 28, skulle vært født den 12. denne mnd. Leser jo at kolikk skal gi seg etter 3 mnd, men gjelder dette premature ogs[_ For egentlig skulle hun jo ikke v'rt mer en ca 14, dager. P[ sykehuset slet hun litt med magen, men n[ er det helt krise om kvelden. Kan gr[te nesten s[ hun mister pusten. Er helt r[dvill her. Vil jo ikke sove p[ natta heller >O(

Skrevet

datteren min ble født i uke 33. hum hadde kolikk. men den dukket ikke opp før hun var 6 uker og varte til hun var fire måneder. vi var hos kiropraktor, og det hjalp veldig. på de værste dagene gråt hun mer eller mindre i 10 timer i strekk, stakar lille.

Skrevet

Har dette kommet plutselig?

Ikke begynt med noe annet type mat/mme?

Thea:)

Skrevet

Hun har alltid hatt litt vondt i magen i forbindelse med mat, men nå i den siste tiden er det hyling. Prøvde med mme en kveld, men kvelden hun begynte å gråte var 2 dager etter så kan vel ikke være det. Håper virkelig ikke det. For driver å pumper nå, og er så super sliten, så håper hun tåler mme for jeg orker nok ikke å pumpe så mange mnd til nå. Er så sliten at jeg stuper. Skulle veldig gjerne fått til ammingen, men nok er nok....

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...