Gå til innhold

Jeg har så veldig lyst på valp, er det okay å anskaffe meg det selv om jeg vet jeg flytter utenlands om ca. 12 mnd?

Anbefalte innlegg

Kan jo ha det veldig koselig i de 12 mnd, og jeg er sikker på at jeg finner et godt hjem evt. leverer hos omplasseringstjenesten etterpå.

Jeg er glad i turer, og flink med dyr, så vet jeg takler hundehold veldig godt.

Fortsetter under...

Du takler jo ikke hundehold veldig godt, når du mener at det er rett mot hunden å gi den et hjem bare en liten stund.

La den knytte seg til deg før du kvitter deg med den igjen.

Hva om du IKKE får omplasert den da, eller om den kommer til et forferdelig hjem?

Nei, når du vet du bare kan ha den et år, får du faktisk helle vente....

Annonse

NEI!

Det er ikke greit å skaffe seg et dyr for et års tid for å så dumpe det igjen!

Faen, folk er dumme!!

Lån heller en hund å gå tur med i stedet

Få en hun dsom du skal sette til omplassering.

Ja, for der er det nesten ingen hunder fra før som trenger et nytt hjem.

Bare å lempe dem der, ingen problem. Ikke for deg eller de andre som bare setter fra seg dyrene når det ikke passer å ha dem lenger.

Dyrebeskyttelsen hadde et klistremerke med teksten "a dog is for life, not just for christmas"

Lån en hund hos noen du kjenner heller så kan du jo tenke litt over hvor glad du egentlig er i dyr over det neste året.

Annonse

Da får du heller være fosterhjem for hunder som skal omplasseres.

Håper du er et forumtroll og ikke så sinnsykt egoistisk som du gir deg ut for å være....

Hahaha, dagens innlegg... regner ikke med at du er seriøs! Men om du mot formodning er det er du dum som et brød og det er selvfølgelig ikke greit.

Det er like greit som å få en baby, for så å gi den fra seg når den kommer i trassalderen :P

Hvordan ville det vært for et barn at en av foreldrene bare gav det fra seg sånn uten videre etter ett år?

Er ikke så mye bedre for dyrene, de har følelser de også!

Ja, hvis du vil lage en masse bry for deg selv synes jeg det er en god ide'! Du må i tillegg betale et omplasseringsgebyr som muligens kan bli relativt høyt OG du bør bestille plass med en gang, helst nå. Lykke til!

Her var det jaggu mye kjeft å få, du, men er vel ikke annet å vente på et slikt kakleforum.

Jeg skal selvsagt gjøre alt for valpen de 12 mnd, og jeg kommer også til å finne et godt hjem til den når jeg drar. Jeg vet den kommer til å få det bra hos meg.

Du, er du helt lost? Selvfølgelig får du mye kjeft når du spør om det er okay å få seg en valp når du vet han må gis bort etter et år!

Rekner med dette er bare kødd da...

Er litt i samme situasjon...har så lyst på baby. er det greit at jeg får en baby og når den blir 1 år kan jeg gi den til BF? Eller adoptere den bort?

Jeg har tatt imot dyr fra dyrebeskyttelsen, og forstår bare ikke tankegangen din, HI........

Men jeg tror nok du er et troll ;)

Hva med å bli hundelufter for noen? Da får du turene med en hund, men har ikke fast ansvar ;) Og kanskje du til og med får betalt? hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...