Gå til innhold

Hvor viktig er utseendet for DEG? Ville du blitt hos din mann dersom han feks fikk brannskader som ødela hans ansikt? Eller dersom han la veldig mye på seg etterhvert som årene gikk?

Anbefalte innlegg

Eller ville du havnet i skilsmissestatistikken?

Hva skjer når din mann eldes? Og utseendet endres fra da dere møttes? Bytter du ham ut med en ny og finere utgave?

(Inspirert av et annet innlegg)

Fortsetter under...

Hvis jeg elsket han ville jeg stå last og brast med han.

Og han er allrede både tjukk og gammel, det gjør meg ingen ting!!!

(her skal det stå noen hjerter, hva er det man tazter for å få til det?)

Hvis mannen min hadde gått fra meg hvis JEG hadde fått brannskader i en ulykke, hadde jeg blitt trist og tenkt at han var falsk. Så, nei jeg hadde ikke gått fra han om det hadde hendt meg han heller.

Og heller ikke om han hadde blitt tykk.

Hadde jeg gått fra han, hadde det sagt veldig mye negativt om meg som person.

Den dagen jeg ikke lenger var fysisk tiltrukket av min mann ville jeg nok forlatt han. Uten fysisk tiltrekning ville det neppe blitt noe sex og det ville blitt noe stuslige greier..

Men om jeg elsker han og han fikk brannskader ville jeg neppe elsket han mindre av det og da ville jeg mest sannsynlig fremdeles vært fysisk tiltrukket.

Skal sies jeg ikke har noen mann, men etterhvert..

fedme vitner om dårlig selvdisiplin og latskap så da hadde han tydeligvis endret sine verdier også.. Og en slik mann ville jeg ikke vært med, hva slags ekesmpel er han da for vår barn...

Hadde absolutt ikke gått fra han. Har selv fått mye av ansiktet mitt ødelagt i en ulykke( ser ikke såå ille ut nå, men blir aldri som før), og håper han aldri går fra meg pga dette..

hmmmm.. i starten betyr nok utseende en del, men ikke modellutseende. Levende og gode øyne, og hender som virker gode, er viktigere enn "rett nese" og slikt. Og jeg ser mer på helheten og måten mannen beveger seg på, enn hva jeg ser på muskler(liker det ikke) og sånn sett flott kropp.

Ellers så vever en seg inn i et annet menneske ettersom tiden går som par, og da blir utseende faktisk mindre viktig.

Jeg er singel, men vet det er slik. Jeg ser på de jeg har hatt kortere affærer med. Noen er nok pene, men drittsekker klarer ikke å flyte på utseende hos meg ;)

Annonse

Blir gubben feit og lat, så dumper jeg han... For det gidder jeg ikke. Ikke fordi ha ikke er pen lengre. Men late og udugelige menn er ikke noe stas. Hadde han blitt syk, hadde jeg beholdt han. Eller skadet på annet vis.

jeg syns menn blir vakrere med årene. så alderdom er jeg ikke redd for.

nå har jeg bare elsket en mann i mitt liv, og jeg vet hvor utrolig mye som vi gikk gjennom og at jeg alikevel ble. selv om dette var selvvalgte ting fra hans side.

brannskader eller vekt tror jeg ikke at ville forandret noe om jeg først elsket en person.

for jeg vet hvor mye som skal til for at man elsker noen, det er så sjelden vare at man ikke forlater det for småting

manne min har vært både tykk, tynn også tykkere igjen ;) Og jeg elsker ham like mye nå som han er litt tykkfallen som når han var på sitt mest meislede ;) Jeg har vært slank, lubben, feit og slank igjen, og han har da ikke gått til andre beitemarker av den grunn!

Og ærlig talt, hvis mannen min, som jeg elsker og har valgt å dele livet med, skulle blitt skadet av noe slag, hadde jeg da vitterligen elsket han like mye! Jeg elsker ham som en helhet, og han er den beste i verden, uansett utseende!

Det hadde ikke hatt noen betydning. Jeg elsker mannen min for andre kvaliteter enn utseende, selv om han er en kjekkas å se på også selvfølgelig. Men utseende kommer jo til å endres med årene, og det er ikke hans pene ytre jeg elsker ham for, det er alt det andre han er: snill, ærlig, trofast, min beste venn, hans fantastiske humor, måten han ser meg på, våre felles verdier osv osv :)

Så, nei, jeg hadde ikke blitt en del av skilsmissestatistikken på grunn av det.

Hvis vi snakker fedme som i at det hemmer ham å gjøre det han vil så hadde det vitnet om at han hadde forandret seg mye som person også, så da kan det hende at det hadde tatt slutt.

Men et avkuttet lem, brannskader, o.l hadde ikke stoppet meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...