Træægtrønder`n :) Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Er det noen som søker barnehageplass nå 1.mars uten å ønske oppstart i august? Jeg ønsker å ha barnehageplass fra januar neste år, men vet ikke om det er noe vits i å søke nå? Ringer dere i så fall rundt på barnehagene for å høre om hvem som har minst søskenprioritet ol? Litt usikker hvordan jeg skal håndtere dette da jeg har en baby som er født etter 1.sept i fjor. Hvordan håndterer dere dette?
Nea og juniors mamma Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Vi søker nå med ønske om plass i januar. Vet det muligens er et fånyttes forsøk, men da jenta vår som ble født i februar for to år siden, fikk vi ikke personnr i tide. Flere i barselgruppen som hadde fått søkt i tide fikk barnehageplass på nyåret så vi vil ikke gå glipp av muligheten.
Gjest Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Vesla mi ble født 5 oktober og vi søker nå ja
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Det er bare ett hovedopptak per år, så hvis du ønsker plass fra januar må du søke nå ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå