Gå til innhold

Hvordan frakter dere ungene til bhg, dere som ikke kjører bil...

Anbefalte innlegg

Kan jeg slenge 3,5-åringen i vogn å trille han?

Er en tur som tar ca 15 min for meg å gå alene. Har prøvd å gå med han, men det kan ta 40 - 60 min, og har ikke tid til det når jeg skal jobbe.

Tenker også sykkeltilhenger etterhvert, er han for stor tid det?

Slepe han etter meg på akebrett? Men det er jo bare is og grus.

Tips takk ;)

Fortsetter under...

Syns ikke det er noe dumt med vogn nå. De er store, men har korte bein for en såpass lang tur. Vi bor 500 meter fra barnehagen, men flytter snart, og da skal vi ha sykkelhenger som både han på 1 1/2 og storesøster på 6 kan sitte i :)

Ja, hvorfor ikke vogn?

Her har jeg som regel 2,5 åringen i vogn og minstemor i Manducaen- for å komme meg effektivt avgårde, selv om eldste strengt tatt kunne gått selv.

Annonse

Jeg ville absolutt brukt vogn til en på 3,5 år, hvertfall hatt den med.

Når våren nærmer seg ville jeg brukt sykkelvogn eller sykkelsete. Det er forskjell på sykkelvognene, noen er større enn andre, så greit å tenke på det når du skal kjøpe. På fine dager er det mer praktisk og lettere å sykle med sykkelsete.

Synes egentlig han er litt for stor til å sitte i vogn ;)

Dessuten har han ikke brukt vogn etter at han slutta å sove i den... Men han er trøtt og lat så tidlig på morgenen.... og når jeg kanskje er litt stressa - dårlig kombinasjon! :)

Annonse

I vinter har vi sparket til barnehagen og dratt på akebrett noen ganger.

Så fort det blir bart blir sykklene funnet frem igjen, ungene har helst ville syklet selv. Sykkelvognen har blitt lite brukt til frakt til barnehagen hos oss.

Vi går! Det er ca 500meter til barnehagen. Eller så har vi en vogn vi bruker innimellom hvis han vil det. Sønnen min er litt over 3 år. Kommer nok til å bruke vogn til han ikke spør om det lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...