Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne på min 7 svangerskapsuke nå - og merker så og si ingen symptomer?!? har merket litt tidligere men nå er det akkurat som de forsvinner litt.Noen andre? Skal på tidlig UL på tirsdag så krysser fingrene for at der fortsatt er noe her inne! :)

dette er mitt første svangerskap - så er veldig spent! dette er mitt 5 prøverørsforsøk.

Ønsker alle dere andre lykke til videre i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Krysser fingra for degXXXXXXXXXX det går bra!!!!!!

Jeg er andregansgravisd og har heller ikke symptomer, annet enn at jeg ikke har mensen og har fått graviditeten bekreftet av lege. Sist gang hadde jeg symptomer med en gang, men nå - null niks!!!! Muligens litt større pupper hvis jeg legger godvilja til.

Skjønner det er slitsomt for deg, men vær positiv:)

Lykke til tirsdag:)

KLEMMMER

Skrevet

Takk for det :) Ja får holde meg positiv og krysse fingrene :)

Kanksje like greit å ikke ha alle disse "negative" symptomene ;)

klem

Skrevet

Hei <3håp<3

Ser ut som vi er i ganske lik situasjon.. Jeg er også i uke 7, første svangerskap etter fryseforsøk og to prøverørsforsøk. Hadde kjempemange symptomer i starten, var veldig trøtt, men det har gitt seg endel nå. Begynner å kjenne litt kvalme, men ellers er det bedre enn det har vært.

Og jeg var på ul i dag, fikk se hjerte slå på det lille mirakelet!

Så du må ikke bekymre deg unødig. (Selv om jeg vet det er vanskelig...) Er du heldig slipper du unna de fleste symptomer, men likevel har et lite mirakel i magen!

Masse lykke til!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...