Gå til innhold

Jeg ønsker meg hushjelp/Vaskehjelp!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg haret sterkt ønske om vaskehjelp.. D tærer mye på meg at jeg aldri føler jeg strekker helt til når d kommer til dette området. Jobber 100%, d gjør mannen min også, i tilegg har han litt reisevei!

Jeg liker å ha d rent rundt meg, men orker ikke slite meg ut og la d komme på bekostning av kvalitetstid med barnet vårt..

Vi er flinke til å holde d ryddig osv,men den der vaskinga plager meg virkelig!!

Har noen av dere vaskehjelp? Hvor mye betaler dere?

Dette er i FRedrikstad forresten..

Fortsetter under...

Vi var kort inne på tanken, men privatlivet er verdit lit det også:) Bedre med vaskehjelp som kommer npr vi er på jobb:) Etter hvert vil jeg nok ha 2 ganger i uken, og leker med tanken på å spørre om hun kan handle inn varer en gang i uken også (en del basisvarer etc) .

Annonse

Overhode ikke, hun kan være i hybelen med dørene oppe og vi trener når barna er lagt. Plager meg overhode ikke. Bare fordeler.

Fantastisk å dra fra et helvete og komme hjem til himmelen. Barna sover til de våkner og spiser frokost med oss i nattøy. Hun leverer, vi henter.

Vi har vaskehjelp hver 14. dag.

Den andre uka klarer jeg å vaske selv, for da er det som regel bare å støvsuge, dra over gulver, vaske bad etc. Trenger ikke å være såååå nøye for vet at vaskedama kommer snart :)

Blir også tvunget til å rydde skikkelig før de kommer :)

For meg er det verdt hver eneste krone, og kunne aldri tenkt meg å si henne opp.

Vi har ikke spesielt godt råd, men prioriterer dette.

Har såpass lite fritid at vi vil bruke den sammen med barna våre, og ikke tenke på at vi burdet ha vasket.

Hvor "får dere tak i" disse vaskehjelpene? Hvordan vet dere at dere kn stole på dem? Vurderer veldig å prøve og finne noen til å vaske litt en gang i uken her. Også Fredrikstad. Men vet ikke hvor jeg skal finne noen hen? Ta en lapp med tlf-nummer som henger utafor kiwien, liksom?

• 1 måned senere...

heisann! vil gjerne ha vaskehjelp selv. Da det er vanskelig å finne noen som gjør en god jobb hadde jeg blitt glad for å få navnet til henne som du går god for!:) send meg gjerne navn og nummer til [email protected]

Vi har vaskehjelp hver 14. dag. Skulle ønske vi hadde hver uke, men det går greit altså. Støvsuger da etter behov og holder bad og kjøkken rent. Resten håndterer vår polske engel. Firmaet vi bruker har gode referanser og hele nabolaget bruker dem.

Annonse

heisann! vil gjerne ha vaskehjelp selv. Da det er vanskelig å finne noen som gjør en god jobb hadde jeg blitt glad for å få navnet til henne som du går god for!:) send meg gjerne navn og nummer til [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...