Gå til innhold

YES!! endelig sov snuppa lengre enn 30 min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde ingenting annerledes egentlig.. men snuppa har akkurat skjønt hvordan hun ruller seg fra rygg til mage (noe hun helt tydelig har prøvd å få til ganske lenge..) - og det er akkurat som om alt løsnet da.. Hun er mindre survete, spiser bedre og nå sover bedre (hun sov 2 timer.. og var blid som ei sol når hun våknet)

Er det helt på jordet å tenke at det kan fungere sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig da :-)

Ikke på jordet som tenker sånn- for det er jo sånn når alle disse søvn hormonene i kroppen blir balansert. Alt blir bedre!

hvor gammel er hun?

Skrevet

hun er 4 måneder..

Frem til hun var ca 3 måneder sov hun laaange dupper - alt fra 1,5 til 3 timer. Men så plutselig var det slutt på det, og hun har våknet på minutter en halvtime etter hun har sovnet..

Samtidig har hun helt tydelig jobbet og jobbet med å klare å rulle seg fra rygg til mange en god stund nå.. og i går så skjønte hun det plutselig (så nå gjør hun ikke annet.. og jeg gjør ikke annet enn å snu henne tilbake på ryggen når hun blir sinna.. hehe) - og det var akkurat som om at når hun skjønte det så fikk hun ro på seg til å sove ordentlig igjen..

hmm.. mulig det er en fjern tanke - men jeg krysser i hvert fall fingrene for at hun skal fortsette å sove et par timer midt på dagen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...