Gå til innhold

Skuffet over navnestempel

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at dette var jo helt genialt, da slippet jeg jo å ta fram rettetenga ( jeg bruker rettetang istedenfor strykejern) hver gang jeg skal merke klærne til tulla. Men jeg ble skuffet, syns merket ble stygt og utydelig på klærne. Kanskje gjør jeg det feil? Noen som er fornøyde som har noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142960165-skuffet-over-navnestempel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

greit å høre andre sin erfaring. har tenkt åkjøpe sånn stempel,men tror jeg skal hørepå litt erfaring først. men TUSEN TAKK for kjempe lurt tips tilmerking av klær med rettetang. GENIALT. slippe å drasse frem strykebord og strykhjern :) skal testes på en milion sokker og lester i kveld:)

Bortsett fra at de har en bedriten kundeservice. Bestilte lapper der og navnet var trykket feil (jeg er 110% sikker på at jeg skrev rett). Sendte en klage og fikk ikke noe svar. Sendte en ny etter noen mnd og fortsatt ikke noe svar. Fikk plutselig purring med inkassovarsel etter 5 mnd, og da sendte jeg nok en klage med kopi av de forrige. Fortsatt ingen tilbakemelding.. Etter ennå en mnd sendte jeg kopi av alle klagene mine til alle som stod på hjemmesiden og først da fikk jeg svar om at jeg kunne se bort ifra regningen.. tok bare 7 mnd... Bestilte ikke nye for å si det sånn.

Annonse

Tusj på merkelappen fungerer på det aller meste av klær, da trenger man ikke å bestille noe som helst eller bruke rettetang, strykejern eller stempen. Jeg har stort sett brukt en merkepenn kjøpt hos bokhandleren, men det fungerer helt sikkert like bra med en vanlig sprittusj. Det har aldri skjedd at det har forsvunnet i vask så jeg har måttet merke på nytt.

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Har også gått mer og mer over til tusj, det funker bra. Eneste minus er at jeg ikke klarer å skrive så smått at jeg får plass til tlf.nr.... :P

Men RETTETANG; - det var en god ide!! Kanskje jeg skal kjøpe påstrykbare lapper lell da...har ikke gidda det før, syns det er så pes å lete fram strykejern og streykebrett. Takk for tipset!

Jeg er ikke fornøy med presis sine...

Havner stadig vekk tilbake til navnlapper fra askeladden. Jepp rettetangen har var ett kjempe tips, som forenkler det hele. eller så merker jeg med penner.

Men er det noen som har sett hvite merkepenner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...