Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere Gulvene i huset??

Anbefalte innlegg

Blir litt forvirret av "hvor ofte vasker du huset?" tråder..hva mener de med det..bare gulvet eller fra topp til bunn (lister,skap osv osv)

Her vasker jeg kjøkkenbenken,og all synlig dritt hver dag.

Jeg vasker også toalettet og vasker hver dag.

Mens gulvene vasker jeg kanskje bare hver 14 dag...

Støvsuger hver dag og vasker badgulvet 1 gang i uken da....

Har sjelden storrengjøring, men smårydder hele tiden.

Fortsetter under...

Tar alt ved behov jeg. Rydder hver dag, sørger for at bad og resten av leiligheten alltid er beredt for besøk, vasker gulvene minst en gang i uka, og går over dem med tørrmopp eller støvsuker minst en gang for dagen.

Alt dette kommer jo an på hvor mange og gamle barn folk har, hvor mange voksne, hvor stor bolig osv. Når vi bodde i enebolig på 3 etg gjorde jeg ikke den ryddig og ren over alt hver dag, slik jeg gjør nå når jeg bor på 80 kvm.

Har vaskehjelp hver 14. dag som tar en skikkelig vask overalt.

Ellers tørrmopper eller støvsuger jeg minst hver 2. dag i stuen og kjøkken. Vasker benker på kjøkken og vask/toalett hver dag. Vindu og speil tar jeg ved behov eller lar vaskehjelpen ta dem ved behov.

Annonse

Vaska gulvene før jul, kan jeg huske.

I ettertid har jeg muligens moppa dem litt innimellom.

Alt flyter, vi har reine klær, men de ligger i kurver på badet, for jeg rekker ikke å brette dem og få dem inn i skapene...

Nå når vi har parkett så vasker jeg en gang i uka (oftere før)

Hender det blir oftere om vi skal ha noe form for selskap eller noe i tillegg.

Når jeg vasker golvene så tar jeg hele huset. Skifter på senger, bad osv.

Rydder, tørker over kjøkkenbenk og border osv hver dag. Og støvsuger vel annenhverdag.

Gjør iallefall husarbeid hver dag så det ikke bygger seg skikkelig opp før "storvasken" som er en gang i uka

Støvsuger som regel hver dag, ihvertfall kjøkkenet og bi-inngangen. (sand!)

Vasker alltid over kjøkkenbenken, tvstue-bordet og gjestetoalettet. (barna bruker det)

Vasker gulvene ved behov, kanskje annenhver eller tredjehver dag? Badet tar jeg en gang i uka, men har en våtmopp stående der. Hender jeg vasker gulvet oftere der ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...