tulla<3sep2010 Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Tuppa her er 5 md og har lenge surklet mye når hun har fått tran! Svigermor er helsesøster og første gang hun fikk tran fikk både jeg å pappa nesten panikk å ringte henne da det surklet så mye så hørtes ut som om hun fikk det ned i lungene. Da sa svigermor at det ikke var unormalt pga konsistensen, men jeg har vært litt skeptisk og hun har derfor ikke fått så mye tran men mest d-vit. Her for noen dager siden var svigermor på besøk og tuppa fikk tran, hun sa da at dette ikke er normalt når hun hørte det og at hun kjente at det knytet seg i bryste på tuppa. Hun er en ivrig tran spiser så det er ikke det at hun ikke liker det.. Min mor er veldig allergisk mot fisk og får tette luftveier av fiske os og om hun får i seg fisk. Vi har også endel allergier i familien.. Noen som har vært borti dette?
littlefairy Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 fisk (da også tran) er et allergen på samme linje som melk, nøtter, gluten etc, så ja det er mulig!!! hvis det er en del allergi i familien ville jeg holdt henne unna slike ting som kan utløse allergi... jo mer de utsettes for det jo større sjans er det for at allergien utvikler seg... så lurt å holde seg unna det det første barneåret hvertfall! snakk med lege/helsestasjon om dette Lykke til!
littlefairy Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 http://www.tryggdrift.no/article.php?articleID=520&categoryID=34
tulla<3sep2010 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2011 Tusen takk for svar. Vi må høre mer på helsestasjonen på onsdagen, men her har vi nå satt inn litt tiltak allerede med ingen adgang på kjøkkenet for lille tulla om vi koker/steker fisk da mi mor ikke tåler osen engang. Jaja.. vi får nå se! Igjen tusen takk for svar:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå