linaa Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Søndag i dag, ja, skal man se. uke siden jeg skulle hatt mens da.. på tide å teste igjen snart da. men redd, siden vi har prøvd i mange år. så er såå skuffenes om den er negativ. men siden jeg hadde en positiv 2 dager etter forventet mens. så har jeg ett lite håp. el hva tror dere ?
Gjest Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Hvis du allerede har hatt en positiv test så er det stooooor sjanse for at du er gravid! At du klarer å vente så lenge med å teste imponerer meg. Jeg tror nok du er gravid! Lykke til! =)
linaa Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 ja. hatt en positiv test. streken var svak . men den VAR der klart å tydelig. men fikk negativ dagen etter. så har vært litt skeptisk.. men tante rød er ennå ikke kommet å ikke noe tegn til det heller.. håper jeg også. fortjent det nå etter 5-6 år med prøving. goodt å høre
Gjest Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Det er visst en del individuelle forskjeller på tester... Så for meg høres det ut som om du får en positiv test snart 5-6 år er laaang prøvetid. Vi har prøvd siden sommeren 2008 og føler at det er en evighet, så kan jo bare prøve å tenke meg hvordan du har det. Krysser fingrene for at du kommer med positive nyheter her veldig snart
TurboJenny87 Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Så spennende! Stor sjangs for at du er gravid. Kan du ikke teste nå da? Er så spent, baaah:-) *krysser fingrene*
linaa Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2011 tenkte jeg skulle drøye den testen bitte litt å se. om kanskje mensen bare er forsinket først la det få noen dager til spent selv, men veldig redd for å blir skuffet atter en gang .. vi skal få hjelp nå til sommer uansett
linaa Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2011 ja.. veldig kjedelig å få negativ test hele tiden. men vi får hjelp nå til sommer, men kanskje vi ikke trenger det alikevel ? krysse fingrene selv her er såå super trøtt å sliten om dagen , føler att jeg må flyge på do hele tiden for att jeg er tissetreng. kan være noe jeg innbiller meg også men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå