Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag i dag, ja, skal man se. uke siden jeg skulle hatt mens da..

på tide å teste igjen snart da. men redd, siden vi har prøvd i mange år. så er såå skuffenes om den er negativ. men siden jeg hadde en positiv 2 dager etter forventet mens. så har jeg ett lite håp.

el hva tror dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du allerede har hatt en positiv test så er det stooooor sjanse for at du er gravid! At du klarer å vente så lenge med å teste imponerer meg.

Jeg tror nok du er gravid!

Lykke til! =)

Skrevet

ja. hatt en positiv test. streken var svak . men den VAR der klart å tydelig. men fikk negativ dagen etter. så har vært litt skeptisk.. men tante rød er ennå ikke kommet å ikke noe tegn til det heller..

håper jeg også. fortjent det nå etter 5-6 år med prøving.

goodt å høre :)

Skrevet

Det er visst en del individuelle forskjeller på tester... Så for meg høres det ut som om du får en positiv test snart :)

5-6 år er laaang prøvetid. Vi har prøvd siden sommeren 2008 og føler at det er en evighet, så kan jo bare prøve å tenke meg hvordan du har det.

Krysser fingrene for at du kommer med positive nyheter her veldig snart ;)

Skrevet

Så spennende! Stor sjangs for at du er gravid. Kan du ikke teste nå da? Er så spent, baaah:-) *krysser fingrene*

Skrevet

tenkte jeg skulle drøye den testen bitte litt å se. om kanskje mensen bare er forsinket først :) la det få noen dager til :)

spent selv, men veldig redd for å blir skuffet atter en gang .. vi skal få hjelp nå til sommer uansett :)

Skrevet

ja.. veldig kjedelig å få negativ test hele tiden. men vi får hjelp nå til sommer, men kanskje vi ikke trenger det alikevel ?:)

krysse fingrene selv her :)

er såå super trøtt å sliten om dagen , føler att jeg må flyge på do hele tiden for att jeg er tissetreng. kan være noe jeg innbiller meg også men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...