Gå til innhold

Liv og løvemusen (og andre nye), bytte tjensete??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Når jeg la kortene for deg får opp at 2011 kommer til å bli et utrolig begivenhetsfullt år for deg med både graviditet og forlovelse. Mye å feire dette året! Graviditet ser jeg innen juni, forlovelse rundt november. Det er som er viktig er jo mindre du snakker om forlovelse, ect. jo fortere vil han fri. Tror ditt første barn vil bli en jente.

Du kan gjerne se igjen :)

Jeg er 05.08.85

Jeg får fram at november blir en viktig tid, med store omveltninger :o)

Ser ut til at du blir gravid i juni.

Du bør kanskje roe ned litt, ikke stille så store krav til deg selv, spesielt innen jobben. Virker som du er en sterk person. Pass på så du ikke maser på partneren din, hold deg veldig laid back i forhold til han. Konsentrer deg heller om deg selv en periode, og dine indre styrker, ikke bare det ytre. Kjærligheten blomstrer virkelig utover høsten :)

Viktig at du holder deg rolig og balansert, har beina på jorda.

November blir spennende :o) men husk å beholde roen også etter dette :o)

Ser ut til at barnet blir ei jente :o)

Hvis du vil se på meg: 210779

Termin: 210911

Annonse

Tusen takk for at du tok deg tid..

Blir spennende og se om det stemmer, håper veldig du har rett altså.. Litt lei av og vente nå ;)

Ganske morro det du sier om forlovelse her, en av mine favoritt hobbyer er og plage min kjære i fht dette.. syntes det er hysterisk morro.. Men kan helt sikkert kutte det litt ut.. hahaha.. Han er inneforstått med at jeg tuller altså.. Men skal vurdere og la det være ;)

Hadde vært super kos med ei litta tulla!

Over til deg;

jeg får inn gutt på deg... Og at han er født på nyåret... Februar ca.. Så da må det jo si gravidtet i Mai ca... hmmm

Er ganske grønn på dette, så ta det med ei klype.. hehe

Takktakk

Hei Liv, takk for din tid..

Veldig morro at du ser det samme som Løvemusen, var jo helt vanvittig likt!! hehe

Gravid i juni passer helt fint det :) hehe.. Ikke alt for lenge til, men gjerne før enn siden, er lei av å vente nå...

Kan nok stemme det, at jeg stiller høye krav til meg selv på jobb! eR nok en sterk person ja, har desverre måttet være det!

Som jeg sier til løvemusen så kan jeg nok godt droppe og tulle så mye med min kjære i fht forlovelse.. hehe... Er ganske flink til og hinte, og syntes det er veldig morro.. Han vet jeg tuller litt, men skal prøve å la det være...

Venter du en jente? Føler ei jente på deg i hvertfall.... Så enten venter du en, har en, eller så kommer det en tett opp til denne.. hehe...

Men føler mest du bærer ei litta tulle... Lurer på om at du faktisk kan komme til og føde på termin datoen jeg, eller at det starter da... Føler du får en veldig intens fødsel, en fin, men intens fødsel...

Lykke til

klem

Hei Løvemusen :)

Nå har jeg jobbet lenge med både kort og pendel på deg, men jeg har store problemer med å få fram noe konkret. Sikkert jeg som er sliten eller veeeldig amatør ;)

Jeg får fram blokkeringer på deg, som kommer av frykt for å mislykkes. Det vil ganske raskt skje forandringer i livet ditt. Jeg klarer ikke få bekreftet graviditet på deg, men jeg får tydelig fram én eller flere gutter.

Beklager at jeg ikke kunne komme med noe tydeligere. Ønsker deg uansett veldig lykke til :)

Blir glad om du vil se på meg: 210779, termin 210911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...