Gå til innhold

ADVARSEL!!!!: Hvis en bæsjebleie detter ned fra stellebordet....

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

IKKE prøv å ta den imot, det er mindre ekkelt å vaske bæsj fra gulvet enn å skrape (bokstavelig talt) dritt fra negla....ÆSj!!! Typen fikk seg i alle fall en god latter der jeg sto å brakk meg mens jeg nivasket hendene med zalo og antibac om hverandre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal også sies at gutten min får middagsglass, og det er ikke lenger noen myk, søtluktende babybæsj som kommer.... *grøss*

Skrevet

Ha ha! Takk for advarselen!

Syns jeg ser det asså :)

Skrevet

Ha ha Det var dagens! Sitter her og flirer og ser det for meg. Skjønner at mannen din lo! He he Håper du fikk bort all bæsjen og at det ikke ligger igjen noen rester;)

Skrevet

Hahaha :D ler så jeg griner, bin there done that sier jeg bare. Er litt mer erfaren denne runden håper jeg.

Kan forøvrig nevne at vi har hatt en annen hysterisk episode. Jenta vår lå tett inntill pappaen en natt da hun hadde spysyken, og han skulle til å si noe til meg da hun fikk en sprutbrekning som delvis landet i hans halvåpne munn.....

Høygravid som jeg da var hadde jeg i tillegg til latterkrampene fysiske problemer med å få byttet på sengen vår :)))))

Skrevet

Det der venner man seg fort til ... bare prøv en liten en med løs mage og med "penicillin"-bæsj :-) Ikke lett å unngå nærkontakt da.

Skrevet

Hahaha, jeg dævver, ser for meg mannen din med åpen munn, og blikket etterpå ;) Mye morro med dissa små!

Canari: Joda, junior har hatt bleier som har sett ut som suppeskåler, men jeg har alltid klart å ungå det...men nå hadde jeg bæsj på hele hånda, skikkelig sånn menneskebæsj..*grøøøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...