❁mamma til thea emine❁ Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Hei har ei lita frøken som er 2,5 mnd,og hun sikler kjempe mye. Hun er min første,så jeg lurer på om det er normalt...?Jeg trodde sikling begynner når de holder på å få tenner? Det er akkurat som at hun lager bobler også
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Junior begynte å sikle og bite i alt som var da han var 2 mnd, nå er han 6 mnd, og det har stoppa litt opp, null tenner foreløpig. Men det var slitsomt for både han og oss da det holdt på som værst. Selvfølgelig kan det bety tenner også
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 Ja hun begynte når hun var 2 mnd, trodde det skulle slutte,men nei da:pJeg håper ikke at hun får tenner tidlig...for jeg ammer henne... :/ Da blir d nok stopp på det:P
littlefairy Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Gutten min har siklet masse i det siste også, han er 2 mnd og 4 dager gammel, og idag var det jaggu en bitteliten hvit flekk øverst i munnen!!!! så her ser det ut som det er tenner på gang! trodde dette var litt i tidligste laget.... :S Så det er nok veldig forskjellig fra barn til barn Er min første også så lurte på om jeg skulle legge et innlegg her å spørre:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå