Gå til innhold

Har nå ringt og vært i kontakt med barnevernet 3 ganger når det gjelder en barnefamilie

Anbefalte innlegg

og i dag fikk det eldste barnet deres juling på nytt, men nå tok jeg virkelig affære og fikk fotografert seansen! Jeg kjenner jeg blir så utrolig forbanna over at det er mulig og holde på slik uten at noen griper inn. Har sett voldbruk opptil flere ganger og det er faren som utfører dette, men barnevernet kan umulig ha vært inne i bildet.

Fortsetter under...

så bra du gjorde noe med det! er ikke alle som gjør det. får nå bare håpe bv gjør jobben sin. neste gang du ser barnet på juling, ringer du politiet og. det hadde jeg gjort. glatt!!!

Fy faen stakkars barn!

Hvor gamle er barna da?

Jeg har ingen kjennskap til BV men har hørt de ikke gjør noe, stemmer det virkelig kanskje?? Huff:(

Så godt at du prøver HI, hadde gjort det samme selv...stakkars barn:(

Har snakket med barnevernsvakta de hører til på politistasjonen her, de mente det ikke var behov med snarlig utrykning selv om barnet fikk juling av faren. Jeg nekter og gripe inn bare for og ha det sagt.

Annonse

Jeg har ikke snakket direkte med politiet, men barnevernsvakten og de mente at det ikke var nødvendig og komme:( Du får tro hva du vil, kan jo hende de har andre ting og ta seg av.

HI

Har sinnsykt lyst og legge ut tlf nr og mail til denne familiefaren her så kunne dere ha sagt deres mening, men det kan jeg dessverre ikke:(

Tipset Dagbladet og VG om denne tråden. Kanskje de kan lage en sak på dette og kontakte deg slik at barna kan få hjelp.

Det hjelper ofte å gå til media.

Annonse

Ring politiet. Gå og hent barna og ta dem med hjem til deg, lås døra. Gjør et eller annet. Du kan ikke bare sitte og se på at de stakkars barna blir mishandlet!

Ingen av naboene som tør og gripe inn, faren er gal når han får disse utbruddene. Jeg vil helst ikke bli innblandet i noe, men skal foreldrene bli fratatt omsorgen for barna skal jeg selvsagt stille i fylkesnemda! Barna har det ikke godt:(

Stakkars barn :-( Hvordan kan barnevernet vite at faren ikke en dag slår barna helseløse? Hadde han banket en voksen person hadde ikke politiet sagt at det ikke er noe behov for umiddelbar utrykning :-(

Hvordan kan voksne folk la være å gripe inn når de vet at et barn blir mishandlet!? Naboene tørr ikke gripe inn, er det mulig!? Det er barn som må utholde dette, men dere tørr ikke gripe inn! Er det i det hele tatt lov å ikke ta affære når man er vitne til at et barn blir utsatt for vold? Er man ikke medskyldig da? Ring politiet da! Jeg lurer seriøst på om HI og hennes naboer er stokk dumme.......

Hilsen en som skulle ønske naboene kom på døra på natta hos oss når jeg var 12 år...eller ringte purken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...