konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 om jeg er gravid eller ikke kan dere jo så kalrt ikke svare på, men kanskje dere kan få en anelse?? her er saken: på den ene menskalenderen min på smart tlf min står det at på dag 10-16 var de fruktbare dagene med el på dag 15. Hadde sex på dag 15 og 16. På dag 20 fikk jeg skikkelig vondt i høyere eggstokk, dag 21 såre brystvorter, dag 22 stikkninger hel nede i magen og i kjeden samt verk i høyre eggstokk og mens smerter i ryggen. i dag på dag 23 har jeg fortsatt vondt i eggstokken og stikkninger i magen. kan jeg være gravid? eller er det luft eller pms? kan jeg teste i dag 8 dager før ikm? og 7 dager etter dpo? og er det egentlig mulig at jeg bare tre fire dager etter dpo kan merke om jeg har blitt gravid? er i første pp så skal jo godt gjøres at det klaffer men, vil veldig da, kan jo bare vere innbillning, men at jeg har vondt det har jeg... hjelp?
ispinne Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Hvis du har gått på p-piller, og nettopp sluttet, så kan det være symptomer på det. Det hadde jeg.......
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 har ikke brukt prevensjon på over et år.
idagravida Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 På apotekets nettsider står det at man kan teste 7 dager etter eggløsning. Det er fordi kroppen begynner å produsere hCG (gravid-hormonet) rett etter befruktning, og det er jo det som slår ut på en graviditetstest! Sikkert lurt å vente for å være helt sikker, men det kan jo faktisk hende den slår ut allerede nå, og at du er gravid, det høres jo slik ut! :-) Lykke til!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2011 lykke til du også ser at vi har IKM samme uke. skal bli spennende å følge med på hverandre og støtte hverandre underveis hadde du noen symptomer 1.pp? ser du er i 2.pp nå. jeg er i min første. så spent at fytte rakkern
idagravida Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Ja, det ser jeg nå, spennende! Hadde ingen symptomer 1 pp, men da var jeg heller ikke så spent, tenkte litt sånn "jaja, det ordner seg...". Har en gutt fra før, og han satt på første forsøk. Må si jeg begynner å tenke litt på det denne pp, vil jo helst at det skal gå raskt (som vi alle vil...)! Jeg har hadde litt stikkinger i går, og gleder meg veldig til å teste, HERREGUD så opptatt man blir av den testen, teller jo nesten timer, haha! :-) Tenker du å teste snart, eller venter du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå