Gå til innhold

Blødning etter samleie. Nervøs nå!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Det skal ikke være noe skadelig å ha samleie under graviditet. Det som sikkert har skjedd her, er at du har fått noen rifter i skjeden. Slimhinnene der er mye tynnere nå, og tåler ikke så mye som før. Dette kan føre til blødninger under/etter samleie. Jeg har selv hatt slike blødninger etter sex et par ganger rundt uke 7. Nå er jeg 10+4 :) Så lenge det gir seg og kun er etter sex, så er det nok ikke noe farlig :)

hei, jeg fikk litt blødning under samleie da var 5-6 uker. men det gikk greit, antok det var feste blødning. kontaktet ikke lege for blødningen varte ikke lenge, og det var ikke miss farget. sist jeg var gravid uten og vite det, kan jeg huske jeg blødde litt da og og tror det var feste blødning. så tror ikke du trenger og bekymre deg :-)

hei:)

hadde noe bløninger sist jeg var garvid ettter samleie jeg også. dette er visst ikke veldig uvanlig så er ikke noe å bekymre seg for.

blodkarene inne skjeden er mye mere synlige og følsomme når man er garvid så det er nok sikkert bare et blodkar som har sprukket.

håper du blir litt roligere av svarene våre:) husker jeg hadde litt panikk selv når det skjedde og husker sååå godt av snille bim damer roa meg ned:):)

Jeg trur nok ikke det er noe og uroe seg for, som en her oppe sa så er man mere ømfintlig nedentil når man er gravid, spesielt de første ukene :)

Jeg for min del er tredjegangs gravid nå, og jeg har under hvert svangerskap fått blod på papiret etter sex, ikke mye, men nok til og tenke mitt selvom hver eneste gang :P hehe..

Til meg gidde det seg i rundt uke 12-13 de første gangene, denna gangen så har det sånn smått begynt og gi seg og jeg er i uke 11 nå :)

Annonse

Jeg også fikk det i går. Litt lyserosa utflod og en slags tråd/strek med blødning. Hadde sikkert ikke lagt merke til det hvis man ikke studerte papiret som jeg gjør :) Det ga seg med en gang så håper det bare er som dere sier :) jeg er 11+0 i dag

Tusen takk for beroligende svar jenter. Det virker ikke som om jeg har blødd noe mer friskt blod, det kommer bare litt brunt nå, så det virker som jeg kun blødde under og rett etter vi hadde sex! Huff, var skikkelig ekkelt. Jeg har liksom alltid tenkt at det ikke kommer til å skje meg at jeg mister, så plutselig så jeg alt dette blodet! Men har en magefølelse på at det gikk bra denne gangen! Ringer nok legen for å dobbeltsjekke. Men spørs nok om det blir noe mer sex her i huset med det første... :/

Huff, det gikk litt utover sex livet vårt også en liten periode ja :s

Første svangerskapet var det skjeldent det skjedde, men andre svangerskapet skjedde det nesten hele tiden så det ble lite sex lyst på meg da gitt :s

Denne gangen bryr jeg meg ikke om akkurat det lenger etter som jeg nå har skjønt det ikke er noe farlig, men akkurat i det jeg ser blode på papiret så er det litt ekkelt selvom :s hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...