Gå til innhold

Åååååå!!! Drittlei hele gubben!

Anbefalte innlegg

Han er det mest humørsyke, sure, sinte og mest uforutsigbare personen i verden!

Og så er han helt utrolig til å legge all skyld på meg.

Eks. Ettåringen sto og illskrek i senga halv åtte i morges, så jeg gikk og hentet han. La han i vår seng mens jeg skulle kle på meg.

Da ble han dritsur og sa " det er ikke aktuelt at han sjal ligge her! Han kunne stått og surret litt"

Så jeg svarte at det bare var mens jeg skulle kle meg. Han lurer av seg sure miner, kaller MEG en kverulant og sier jeg ikke tar hensyn til noen andre enn meg selv.

Herregud, han skulle jo få sove til halv ni, da han skulle på jobb.

Så ber jeg han komme hjem i pausen sin for jeg lager pannekaker til lunsj. Og han bare lager kvalme, roper, kjefter er sur og grinete.

Til slutt sier jeg at jeg lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å be han komme hjem?? Du lager jo bare bråk!

Selvsagt blir han enda mer sur da. Og dette er bare en bagatell!

Han er millimeter fra å bli kvitt familien sin!

Fortsetter under...

hva om du tar det opp med han? er ofte at man bare ser andre sine feil, og ikke sine egne... ta det opp med han etter at sønnen deres har lagt seg. ikke "angrip" han og si at han er sur og grinete hele tiden, men at du føler ar han er sint og at alt du gjør er feil... blir han sint, så ikke hiss deg opp. blir du lei deg når dere snakker om dette, vis han det...

lykke til :)

Hehe. Har forsøkt ca 30 ganger;)

Jeg kommer to setninger ut i det, så eksploderer han og sier at bare jeg hører hva han sier og slutter og krangle, så slipper han jo å bli sint...

Og denne praten ender etter ca 5 minutter med at han sier: Ikke snakk til meg!! Og hold kjeft!!

Jeg vet ærlig talt ikke! Vurderer hver dag hvordan jeg skal komme meg bort. Men jeg har ikke krefter i meg til det nå.

Har sagt ved et par anledninger at jeg kommer til å dra. Da sier han at det skal jeg bare, men ungen blir igjen.

Så jeg klarer ikke ta opp kampen nå

Jeg var ute og handlet i går. Vært hjemme med sykt barn i flere dager og syntes det var herlig med en liten luftetur.

Etter en times tid fikk jeg spørsmål om jeg ikke var hjemme snart. Da var han så sliten av ungen. Skal sies at han er litt krevende for tiden, men man mister ikke tålmodigheten og roper til en ettåring...og iallfall ikke etter en time!!?

Så det er også uaktuelt å etterlate ungen sammen med han. Men jeg aldri vil sabotere noen form for samvær, for han er kjempeglad i gutten.

Annonse

Nei han er faktisk ikkj kjempeglad i ungen sin.

Hadde han vert det så hadde han jaggu klart å visa litt omsorg overfor ungen og ikkje ropa på avlastning. Han hadde klart å ta seg av ein sjuk unge og han hadde ikkje hatt noko i mot å få besøk i senga nokre minutt om morningen.

Pakk det du og ungen trenge og besøk besteforeldre nokre dagar. Ring han og spør om det heller er det han vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...