Gå til innhold

Skikkelig ubehag etter modningsakupunktur -vanlig?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde modningsakupunktur torsdag kveld (tredje gangen), og hele kvelden og natten hadde jeg det skikkelig ubehagelig. Masse liv, og masse press og kynnere nederst i magen. Føltes som om ungen lå og prøvde å få presset seg ut på egenhånd :P Jeg var sikker på at jeg kom til å havne på føden den natten, men jeg sitter nå her med stoor mage enda... Er det noen som vil fortelle om sine erfaringer? Liknende opplevelser? Når fødte du? ;)

Fortsetter under...

Husker mini ble utrolig aktiv etter modningakupunktur sist jeg tok det - var mer nedpress også. Men ble ingen fødsel som startet av seg selv nei.

Det er helt utrolig, men noe skjer når de setter de nålene! :) så kan jo være at det hjelper for noen?

Jeg ble faktisk aldri moden, måtte igangsettes med modningspiller to uker etter termin.

Første gangen begynte riene samme kveld jeg hadde fått akupunktur, men andre gangen satte det bare i gang maserier som sluttet av seg selv, så da sluttet jeg etter hvert med akupunktur (ble så slitsomt med de maseriene).

Så det kan sette i gang mye rart av kynnere etc. selv om selve fødselen ikke starter. Som trøst, hadde jeg mye kortere åpningsfase andre gangen pga maseriene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...