Gå til innhold

Mini- pillen Cerazette: Normal å småblø HELE tiden - ikke akkurat småblø heller da :(

Anbefalte innlegg

Grunnet eggstokk-kreft, kan jeg kun bruke mini- pille. Jeg fikk en gutt i sommer, men tenkte vi ville begynne prøve igjen i juni/juli i år. Dette fordi vi brukte laaang tid på han vi har. Spiral er ikke aktuelt da vi skal prøve så snart igjen.

Men er det egentlig normalt å blø HELE tiden? Det er ikke bare noen dråper heller, men en lett menstruasjon. Begynner bli lei, gidder ikke kutte ut heller, vil ikke bli gravid så tidlig, dessuten venter jeg på et rgt. av bekkenet før neste mann...

Er det noen andre typer som ikke gir disse blødningene?

Fortsetter under...

Mini-piller det også? Ja, det er ikke det altså, Cerazetten er skikkelig effektiv, for det blir jo ikke noe særlig pulings når det er slik :P Kanskje jeg skal bytte til Conludag?

De fleste jeg kjenner som har gått på Cerazette har hatt problemer med den, enten sterke blødninger eller andre bivirkninger.. jeg ble gravid med tvillinger da jeg gikk på Cerazette..

Jeg hadde småblødninger hele veien da jeg brukte Cerazette. Måtte byte til p-piller.

Håper du finner noe som fungerer. Siden det er snakk om eggstokk kreft så hadde jeg nok bestilt tid til en gynekolog å fått snakket om hva som er best nå som Cerazette ikke fungerer.

Annonse

Sånn var det her også. Gikk bra i et par måneder, deretter begynte blødningen som var kraftig som en mensblødning. Etter fem uker gadd jeg ikke mer. Kutta ut hele pilla. Vi har samme plan som dere, prøver igjen til sommeren. Inntil da hopper vi av, og det er ingen krise om jeg blir gravid nå heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...