MortenO Skrevet 1. mars 2011 #26 Del Skrevet 1. mars 2011 MwC: "Og, jada dere har sikker kommentarer til hvilken nettside dette kommer fra, MEN....det er ikke det som diskuteres...så hvis dere skal henge dere opp i det....så får dere F... døtte meg høre hele intervjuet!!!!!!!!!!!!!!!!" I og med at dere konsekvent mener at alt som kommer fra f.eks FHI er sludder, pølsevev og skrekkpropaganda, så må vel vi kunne si det om deres kilder? Når leste dere sist en link noen av oss andre har lagt ut? Kilden kan faktisk ha alt å si, for man må kunne stole på personen/stedet som kommer med opplysningene. Gjør man ikke det så er det ei heller noe poeng å bruke tid på å høre/lese/se hva han/hun hevder. Innhold fra den siden du linker til har i så mange tilfeller blitt så ettertrykkelig debunket at det er liten grunn til å bruke noe mer tid der for noen av oss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142958904-en-vaksineklinikk-vi-gjerne-skulle-sett-ogs%C3%A5-her-i-norge/page/2/#findComment-142967594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. mars 2011 #27 Del Skrevet 2. mars 2011 jeg skulle ønske vi hadde et slikt tilbud i Norge! Jeg er ikke imot alle vaksiner, derimot så mener jeg at enkelte er unødvendige og sammesatt i vaksinecoctailer som ikke er sunne for små barnekropper. Og da snakker jeg spesielt om 5-komponentvaksinen (som vi har tatt imot) og ikke minst MMR vaksinen, som vi har valgt å takke nei til på nåværende tidspunkt. Så om vi måtte betalt noen kroner av egen lomme for å muligens gjøre vaksinasjonen litt tryggere så hadde vi gladelig gjort det for våre små håpefulle ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142958904-en-vaksineklinikk-vi-gjerne-skulle-sett-ogs%C3%A5-her-i-norge/page/2/#findComment-142974965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå