Gå til innhold

12 uker igjen og nå begynner nervene å slå inn..

Anbefalte innlegg

Jeg er 28+2 og ligger godt ute i kanten på det grønne området på sumfyse-målingene.

Dette er 3 mann, en gutt og vi gleder oss selvsagt. MEN jeg er redd han skal bli like stor eller kanskje større enn søstra som veide 4,8 kg, var 38 cm rundt hodet og var 52 cm lang. Hun satt fast med skuldrene og måtte skrus ut. Jeg fikk lystgass, dessverre ganske mye, så jeg husker nesten ingenting fra fødselen. Kun når alle kom løpende ut og de heiv seg over meg for å få henne ut.

Første mann var jente hun også. Hun veide 4,1 kg og var en drøm å føde. Hun hadde 36 cm hodekrets og var 49 cm lang.

Men jeg har tørr ikke håpe på en drømmefødsel en gang til. Kommer nok til å jobbe mye for å få KS.

Begge jentene ble holdt under oppsyn på slutten av svangerskapet, 1 mann grunnet at jeg har født ei jente i uke 19 og 2 mann grunnet stor vekst. Begge gangene har de gitt feil vekstestimering. Det var 500 gr mer å finne på 1 mann og 900 gram mer på 2 mann. Så vet ikke hvor mye man kan stole på det.

Kanskje jeg kan føde før tiden? Jeg håper i så fall det. Jeg ønsker ikke å oppleve det jeg opplevde sist en gang til.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...