Gå til innhold

Hvorfor er det de damene som egentlig ikke er "noe og se på" som ender opp med en kjekk mann og pene unger???

Anbefalte innlegg

Har en bekjendt som egentlig ikke er så pen hun er sikkert 90-100 kg, ikke noe pen og kan heller ikke kle seg. Men en flott mann har hun jaggu meg klart og skaffe seg og de har to nydlige gutter sammen. Vakrere barn skal du lete lenge etter.

Denne mannen sjekket henne opp og han satte himmel og jord i bevegelse for og få henne...hun aviste han til og med opp til flere ganger men han gav seg ikke... De ble sammen og 2 mnd senere var hun gravid og tydelig stormende forelsket i hverandre, koslig det for all del...

Men denne mannen er ganskse kjekk,han kunne fått en MYE flottere dame. Han er kjempesnill, superflott far, trofast og han ser ikke på andre damer enn sin forlovede.

Har en venninne som la seg etter han for noen helger siden hun er skikklig flott og mannfolkene ligger langflate etter henne men han her bare aviste henne. Hun prøvde seg videre og da bare sa han at han var forlovet med verdens beste og at de hadde to barn og så bare gikk han.

Tror faktisk at dette er første gangen min venninne har blitt avist av en mann.....

Denne mannen er faktisk drømmemannen en sånn fyr som jeg så gjerne vil ha, men hvor i allverdne finner mann en så flott og trofast mann???

MEN hvorfor velger slike menn "stygge damer" ??

Fortsetter under...

Synes det er utrolig flott jeg - hvorfor ikke. Kanskje stygg i dine øyne - men har det slått deg at hun kanskje var "VAKKER" på innsiden ? :-) De fleste menn faller for selvsikre, sjarmerende kvinner - trenger ikke alltid å ha noen sammenheng med det ytre.

Er du seriøs eller? Kanskje fordi han er et ekte mannfolk som bryr seg om personen og ikke bare det ytre? Og kanskje fordi han har en annen smak enn deg og faktisk mener at hun er verdens vakreste?

For en jævel venninnen din er som fortsetter å prøve seg på opptatte mennesker selv etter å ha blitt avvist. Håper hun fikk seg et kraftig slag i selvtilliten for et sånt ego er ikke sunt.

For et ondt menneske du er som mener du har fasiten på hvem som er vakker og hvem som er stygg, og som bestemmer at "alle" syns at tynne mennesker er finere enn overvektige.

Du hadde ikke fortjent drømmemannen.

Du har ikke skjønt det, altså. Her skal du få forklaringen: Skikkelige menn liker kvinner med sjarm og glimt i øyet, noen som ikke tar seg selv eller andre høytidelig, som tør å spise ordentlig mat (ikke drøvtygger salat), er trygg og byr på seg selv.

Hilsen mann med "stor" kone.

Annonse

Jeg er tjukk og har mange irriterende vaner. Men jeg er glimrende i senga, og elsker bl a å suge kjærstene mine. Ikke måte på hvor stor pris de setter på det. Dessuten er jeg morsom, klok, vittig og frekk. Aner ikke om jeg er "pen" i dine øyne, men i mennenes øyne har jeg erotisk utstråling, så mye at kollegers ektemenn må fortelle meg det i fylla osv.

Der er mer enn DU kan se...

Mange stygge menn som får pene damer også. Kan ofte være pga lav selvtillitt hos den pene. De vil at den andre (stygge) skal være trofaste. Min teori da.

Jeg tenker at om langt flere hadde gjort som denne mannen og valgt sin livspartner og mor til sine fremtidige barn (og valgt far - om man er kvinne) basert på andre kvaliter enn kun utseende så ville man kanskje hatt langt færre skilsmisser og tohusholds-barn i Norge, og i verden, i dag.

Utseende betyr noe der og da, men ettersom vi alle blir eldre og gamle så forfaller også utseende og har man ingen andre kvaliteter, ting til felles og en felles plattform så har man ikke mye igjen....

"Men denne mannen er ganskse kjekk,han kunne

fått en MYE flottere dame."

er det penere utenpå du mener med "flottere dame"?

Syns dette hørtes ut som en normal og oppegående kar jeg. Han er nok sammen med dama si fordi han er glad i henne, kan hende han syns ho er den vakreste i verden.

Annonse

Eh..NEi jeg skriver ikke om meg selv her. Jeg er singel men har et barn.

Jeg lurere egentlig på hvorfor så mange pene damer er single mens så pass mange mindre pene damer har pene menn..

Mange kvinner som er meget pene og attraktive på utsiden blir oppfattet som et greit ONS, men ikke nødvendiogvis som fremtidig mor til deres barn.

Ifølge min mann så pleier de fleste av kompisene å se etter andre kvaliteter enn ytre skjønnhet når de skal slå seg til ro med kone og barn.

Blant annet kommer vel også faktorer som sannsynlighet for utroskap også inn i bildet, det viktigste de ser etter er at dama er snill, sjarmerende og har utstråling som kommer innenfra - og ikke minst samme verdigrunnlag.

Menn er ikke nødvendigvis så dumme som vi tror:-)

Kanskje fordi de fleste damer "forfaller" litt med åra. Jeg var mye penere da jeg var singel. Nå har jeg tre barn, ser sliten ut, mens mannen min fortsatt ser råbra ut. Håper ikke folk snakker som deg..

I fare for å virke blærete her nå: jeg har en veldig kjekk og attraktiv mann, og er selv ganske fornøyd med meg selv. Vi blir ofte beskrevet av venner og kjente som et pent par som kler hverandre godt.

Tror nok ikke det er noe hold i teorien din, alle har ulik smak, og det er ganske individuelt hva som tiltrekker en hos en partner. Kan godt hende den kjekke mannen du snakker om, syns hans kone er det vakreste som finnes? Til tross for noen kg ekstra...

Selv tenker jeg, og håper at majoriteten av menn velger seg en partner basert på flere ting enn det ytre. (Dette gjelder også vi kvinner)

det er sant, men det er jo ikke sånn at man enten er pen eller har bra personlighet.

noen har begge deler, noen har en av delene og noen har ingen ting.

hvorfor går ikke folk som har begge deler for mennesker som også har begge deler?

Det har ikke falt deg inn at denne mannen mener at hans kone har begge deler? Du klarer ikke å fatte og begripe at folk har forskjellig smak?

...og samtidig mener du at alle som har barn og familie er stygge?

jeg har da aldri sakt at alle som har barn og familie er stygge. du kan ikke anta at alle som er anonyme er hi eller den samme.

siden du svarer på innlegget mitt og samtidig blander in andre svar så fremstår du ikke som spesielt oppegående.

men jo da, jeg antar jo at han helt sikker syns konen sin har begge deler. men her svarer jeg ut i fra normer. vi vet hva som ut i fra samfunnets normer blir beregnet som pen og jeg syns det er rart at så mange går i mot dette når de selv er pene etter normen. liker de ikke seg selv?

Hahah! Nå tar'e av her!

"Jeg er pen, men hater mitt pene ansikt i speilet. Sannelig tror jeg jeg skal få meg en kone som er litt stygg, så slipper jeg å se pene folk rundt meg hele tida. Kanskje får vi noen grimme barn også, så er det hele komplett".

Neidu HI, man elsker ikke folk fordi de er vakre, men man syns de er vakre fordi man elsker dem.

Det er ikke sånn at de "stygge" faller for andre av samme stygghetsgrad, og de pene faller for noen på samme penhetsnivå som dem selv, det er sånn at man faller for mennesker, og blir glad i mennesker, uavhengig av hvordan de ser ut, dersom man har det minste lille snev av menneskekunnskap.

Og en gang, når du blir over 20 år gammel, så vil du kanskje overraske deg selv med å bli interessert i en litt mer ordinær fyr. En vanlig ålreit en som du har sjans på, i stedet for at du skal ligge våken om natta og fantasere om Brad Pitt.

Vi "mindre pene" og overvektige damer har faktisk tid til å sette oss inn i mer intressante emner enn utseende,hår,sminke,moter osv. Dermed har vi noe å prate om.

Vi er kanongode i senga siden vi slipper oss lås.Dvs kan både bli rufsete på håret,og brekke en negl.Vi trenger heller ikke å bleke rompehullet før analsex,samtidig som vi nyter sex'en og ikke bare tenker på hvordan vi ser ut mens vi gjør det.

Vi har tid til å ta oss av mannen,barna og huset siden all vår tid ikke går til treningsenteret,frisøren,spaet,shoppingsenteret osv.

Dermed er vi mer attraktive:-P

Jeg er overvektig og har en kjekk mann :)

Vi passer sammen! Som samtalepartnere, våre verdier, våre fremtidsdrømmer og ønsker, hva vi forsøker å skape hver dag for våre barn. Og penere barn skal du lete lenge etter ;)

Min mann blir ofte bedt på date av yngre og flotte damer, og blir sikkert sjokkert når de ser hans kone.

Og det rare er at når vi har vært på overnattingsbesøk hos andre familier, en helg eller derie el.l., så snakker vi alltid om hvor heldige vi er som har hverandre. Vi har funnet ro, raushet, harmoni og felles mål. Men klart han kunne absolutt fått ei dame som er 10 år yngre, tynnere og mye flottere å se på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...