Gå til innhold

"stikking" inni skjeden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette? Jeg kan ikke huske at jeg opplevde dette sist svangerskap, men så er det godt og vel 5 år siden da, så mye er glemt :P

Det er ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig.. Varer ikke så lenge, stikker litt for så og bli borte. Hadde det den første uka da jeg blei gravid husker jeg og kjente det igjen nå i kveld. Er 9 uker på vei nå..

Vet jo at man kan være disponert for sopp i underlivet når man er gravid, så mulig det er derfor. ikke godt og si :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde masse av det i forige sv.skap og legen sier det er helt normalt. Hadde det langt uti sv.skapet.

Skrevet

ok =)

Ja, den kroppen den kroppen :P Mye rart som skjer.

Skrevet

Dette har jeg mye av også. Kjenner korte stikkninger både i skjeden og faktisk bak også. Det "bakover" lurer jeg på om kan ha noe med bekkenløsning å gjøre. Har slitt litt med det i alle mine fire svangerskap. Er bare ca 5 uker på vei, men har kjent bekkenet som første graviditetstegn ved mine to forrige svangerskapet (som dessverre ikke gikk bra...men satser på at denne gangen går det :-)

Nå venter jeg på at kvalmen skal sette inn ordentlig. Håper faktisk det (hvor rart det enn høres ut) for det er jo et godt tegn ;-)

Skrevet

Ja, jeg var vel ca 5 uker på vei da jeg kjente det første gangen. Jeg ble sykemeldt da jeg var ca 5 mnd på vei sist svangerskap pga bekkenløsning og kjenner det veldig godt allerede.. Mest i ryggen nå.

hehe rart med den kvalmen. Jeg satt også og "venta" på den. Kom for fullt i uke 6 og nå skulle jeg vel helst sett at den avtok :P Selvom det er et godt tegn som du sier ;)

Lykke til i svangerskapet :D

Skrevet

Gil, ser at du skriver at du merket bl ved første tegn på de gangene det ikke gikk bra. Akkurat slik var det med meg også når jeg mistet i ma for 1,5 år siden. Sliter veldig med bl, men bruker å komme fra uke 8. Den gangen jeg mistet kom det før pos.test. Har ikke bl foreløpig denne gang og er i uke 7. Så satser på det går bra. Kvalmer derimot har kommet for fullt, er kvalm og kaster opp døgnet rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...