Gå til innhold

hyttetur med jobben og unnskyldning for å si nei til alkohol uten å si jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

hei jenter!!

Jeg skal på Hyttetur med jobben neste elg. idag tok jeg en test som var positiv. jeg vet at det blir mye fest på denne helgen. og jeg har lyst å få med meg turen. noen som har noe tips for hvordan jeg kan holde det hemmelig og ha en god unnskyldning for å ikke drikke??? hmmm har jo ikke lyst å bli hjemme.

Fortsetter under...

Si du går på en antibiotika kur for ettelleranna og at alkohol ødelegger effekten.

Eller at du har begynt på en karbo-fri diett...innebærer at du ikke spiser så mye mat med karbohydrater på hytteturen ellers også da...kanskje litt kjedelig....;)

ja jeg har tenkt på det med kurer Lillemor77. og d må jo være for noe de ikke kan sjekke meg på. hva er egentlig ettellerana? hehe kommer jeg aldri til å huske. jeg tenkte urinveisinnfeksjon el noe sånt. og er sikkert bedre å si antibiotika ja og ikke pencillin el sånn.

mage katarr var ikke så dum ide hmmmm. jeg får tenke litt på det. vurderte å fortelle det til noen for å få de på mitt lag, hva syns dere om det?? at vi har felles unnskyldning for meg på en måte hehe

He he...Jeg hadde skjønt du hadde vært gravid, for den antbiotikuren brukes alltid som en unnskyldning;-)

Kanskje du bør kjøpe en alkoholfri vin?

Annonse

Jeg hadde også skjønt at du var gravid hvis du sa du gikk på antibiotika. Er så mange antibiotikaer som ikke blir påvirket av alkohol, så den unnskyldningen er litt tynn.

Jeg hadde heller gått for alkoholfri vin. Du kan jo helle den over i en flaske det har vært vanlig vin i, i tilfelle noen ser på flaska. Hvis du får med noen på "laget" så kan du jo blande drinker uten at noen ser det, uten sprit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...