Gå til innhold

Noen av dere som var blonde når dere var små og

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

både jeg og sambo.

jeg var kritthvit i håret og ble gradvis mørkere frem til 10 års alderen, ble da mellomblond og er det fremdeles.

sabo var også kritthvitt i håret og var det frem til tenårene, da le han gradvis mørkere i håret og har nå mørkt brunt hår.

rart egentlig, det der...

Sånn er det vel med de fleste? Man blir mørkere med åra. Mannen min hadde lyst hår som liten og har nå mørkebrunt/ svart hår. Jeg har vel vært lys hele livet men håret har gått fra lyst til mer kommunefarget.

HI her.

Ja, det er vel sånn med de fleste.. Jeg var selv lyseblond til jeg var 5-6 år, da ble det gradvis mørkere. Er nå mørkebrun.

Datteren min er lyseblond, og ser ikke ut til å bli særlig mørkere. Hun er 10.

Moro dette. :)

Annonse

min sønn var blond som liten gutt. I dag har han nesten svart hår(tenåring). Det har blitt gradvis mørkere fra rett før skolealder.

Han hadde også helt lyse øyenbryn og øyevipper. De er også nesten svarte nå.

Begge fedrene til barna mine (eldste har annen far enn de yngste) hadde kritthvitt "Emil-hår" da de var små. Pappaen til eldstemann har nesten svart hår nå, mens samboeren min, pappaen til de yngste, har mørkebrunt. Hårfargen ble gradvis mørkere på dem begge, og dette startet vel ca i 3-4års-alderen, men skikkelig forandring kom først mot slutten av barneskolen/begynnelsen av ungd.skolen på ex'en, og enda litt senere på samboeren. :-)

Selv hadde jeg også HELT hvitt hår da jeg var liten, og slik var det til jeg var ca 4. Ble deretter gradvis mørkere helt til jeg var over 20. Har nå mellom/ mørkeblondt hår, litt sånn "kommunegrått" dessverre, og har fått mørkere hår etter 2 svangerskap også. Er over 30 år, så er spent på hvordan og når dette ender.. :P

Annonse

Hadde kritthvitt hår som liten (sånn farge som Emil har.) Oppover barneskolen ble det mørkere og mørkere.

Har kullsort hår nå. Ingen som tror meg når jeg viser dem bilder fra da jeg var liten hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...