Gå til innhold

http://www.seher.no/863837/ane-dahl-torp-synes-ikke-sonnen-er-pen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, disse uttalesene synes jeg faktisk var direkte motbydelige av en mor. Det er en ting å tenke det, eller si det litt diskret i private settinger. Men å kline det ut i media når man dessuten er en person som får mye fokus , synes jeg det ble direkte smakløst. Kjenner jeg mistet litt respekten for den dama nå altså :o(

Annonse

Huff, dette må jo ha blitt vridd på av skandalejournalister! Kanskje hun forsøker å snakke som en mann kunne ha gjort, for å virke likestilt? Og i tillegg feilsitert?

La oss si journalisten sier: Barnet er vel det vakreste i verden?? så gidder hun ikke bli en slik plump type som jatter med, men sier han er en vanlig unge.

Evt: nå saver du vel sønnen din som en gal? Nei, det går egentlig bra, han er hjemme med pappaen og jeg vet han har det bra.

Nå har jeg lest begge linkene, og jeg leser det som 0048 gjør, at de prøver å klemme noen søtsuppete kjærlighetserklæringer ut av en kjendis, men at hun svarer nøytralt. Ikke alltid jeg savner ungene så veldig heller, men jeg gleder meg jo til å se dem igjen.

Jo, denne nettsiden er ikke den mest seriøse.

Og media kan vri og vrenge på ting, det har jeg selv erfart. Greia er jo at Ane er vant til media og vet hvordan de kan operere, derfor passer man seg litt med hva man uttrykker!

Trenger vel ikke være så ille at ikke alle mødre syns egne barn er verdens vakreste vel? Det er jo en ærlig sak det. Ikke alle mødre er sååå overforelska og i sin egen verden at de kun ser eget barn som utrolig vakkert til enhver tid.

Og ja, dere må regne med at alle ting folk sier er vridd på.

Annonse

Dere som mener hun burde holdt munn... tror dere virkelig seher.no siterer henne riktig!!!???!! Tror dere på noe som står på de sidene? Det sier mer om deres kognitive begrensninger enn Ane Dahl Torps. Makan til hodeløse DiB-høns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...