Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. februar 2011 #1 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg kan overhodet ikke huske at det var sånn sist, men man glemmer jo fort. De fleste av vondtene mine er nok ligamentene som får seg en støkk og alle som har vært gravid vet jo hvor sykt vondt DET gjør. Det å snu seg om natta gjør jo noen ganger at jeg støkker sånn til at jeg ikke får sove igjen. Men det er en god del andre vondter også. Helt nederst i magen er det ofte ømt og sårt, og noen ganger helt øverst i magen. Akkurat nå gjør det vondt på høyre side, ved siden av navelen og nedover. Det gjør vondt hele tida og aller mest når jeg puster inn. Håper det gir seg snart. En annen ting er at når jeg er sulten for tida så får jeg ikke sultfølelse, men jeg får mageknip! Vet ikke helt hva jeg skulle fram til, bare at jeg er litt lei av disse rare vondtene. Og skulle ønske babyen ville sparke litt mer! Jeg kjente spark tirsdag og onsdag denne uka for første gang, men siden det har det vært stille. Er 18+4 i dag så forventer ikke spark hele tida, men litt hadde vært koselig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142958297-mye-rare-vondter-i-magen-ikke-direkte-bekymra-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 27. februar 2011 #2 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei. Jeg får også sånne "rare" smerter her og der i magen og lurer ofte på hva det kan komme av. Har vært på privat ultralyd å spurt om det,spesielt har jeg spurt angående smerter jeg har hatt på min venstre side.den smerte der kommer mest når jeg skal reise meg opp fra senga eller hvis jeg har gått litt mye,og da sa legen at det er muskel smerter for det er muskel som ligger der. og disse andre "smertene",eller stikkninger er visst da de båndene som strekker seg for at livmoren vokser.så jeg prøver bare å tenke at alt er normalt og vanlig,med mindre det skulle bli veldig vondt! Nå er jeg gravid med mitt tredje barn,så jordmoren min sier at jeg kjenner alt mye mer nå enn tidligere,så trøster meg med det også :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142958297-mye-rare-vondter-i-magen-ikke-direkte-bekymra-men/#findComment-142959313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå