Gå til innhold

Hjelp damer! Min samboer tisset i sengen igår natt. Hvordan vasker man madrassene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så neste gang han står full på døra skal du nekte han?

Kom deg unna denne mannen.

Jeg har selv vært der, men da uten barn i bildet.

Hadde jeg nektet han å komme inn spørs det om jeg hadde sittet her i dag.

Annonse

22:19

Så mannen er ond fordi han tisset i sengen? Ja, det er jo typisk tegn for psykopater og forlat han med en gang..

herregud, ikke rart det er mange skilsmisser i verden, når det ikke er rom for å drite seg ut et par ganger..

Til HI,

Jeg leide sånn tepperenser som ser ut som enstøvsuger som man putter vann og såpe i. Dette for å rense sofaen og har da på et munnstykke for dette. etterpå tok jeg madrassene til barna, og de ble kjempefine etterpå. Alle flekker fra uhell og oppkast ble borte. Det kostet ikke mer enn 285 kr for å leie en slik en hel helg! :-)

Men i all verden for et merkelig svar over her..

Hva i all verden har dette med forholdet å gjøre?

Menn/gutter som tidligere har vært sengevætere har lett for å falle tilbake til gamle tendenser dersom de blir veldig fulle. For noen skal det ikke mye alkohol til en gang.

La oss for guds skyld straffe ham for dette ja. Stakkars fyr, tenk så skamfull han må være i utgangspunktet.

En rens er nok det eneste som vil gjøre nytten.

Men det finnes jo en del tiltak som kan fjerne lukt da.

Annonse

Akkurat et slikt innlegg var det for noen år siden også....nesten så jeg lurer på om det bare er tull. Skulle tro jeg var mye her på dib, men husker bare akkurat det fordi det er...la oss si...veldig spesielt av en mann å tisse i senga.!

Før i dag var det skrevet om akkurat det samme, mannen hadde kommet full hjem og tisset i senga.

De hadde en datter sammen, og det var ikke uvanlig at han drakk.

Som ei over her sier er det vel ikke vanlig at mannen tisser i senga?

Tror Hi er her og i den andre tråden er en og samme person.

22:19.

Dette er nok første gang jeg skriver om dette du;-) men det er desverre ikke første gang han har tisset i sengen når han har vært full, og jeg er ærligtalt lei av å vaske dyner,skrubbe madrasser og vaske svære overmadrasser for hånd! Men kjekt å høre at jeg ikke er den eneste damen som sliter med en for full mann til tider. Får vel begynne å ligge ut en oppblåsbar flytemadrass ut i garasjen til neste gang han skal ut. Hehe. HI

Samboeren min tisset også i senga en gang - det var for mange år siden og han kom hjem hinsides dritings. Har aldri skjedd igjen, men nå er han blitt eldre og drikker med måte. Har også opplevd ei jente som ble dritings på fest en gang også, som tisset på seg der hun lå henslengt i en stol. Tror nok ikke det er veldig morsomt å oppleve. Vi hadde forresten overmadrass som jeg vasket.

Du får kjøpe slike underlag de har på sykehuset og legge på de når han går ut ;) jeg bruker det når ungene feks har omgangssyke, da er de kjekke å ha, og kommer til å bruke det når minste skal slutte med bleier.

Hvis man drikker seg så hinsides apestadiet at man mister kontrollen på funksjoner, og det skjer ofte dessuten, er det et tegn på at man kan ha alkoholproblemer.

Du skriver at dette skjer ofte da han er full,. og det vil si at han er mer en normalt full, og at promillen nok er laaaaaaaangt over det som er å regne som normalt. Kanskje du burde ta en disskusjon om hans inntak av alkohol når han drikker, og hvorfor han må drikke seg så avsindes full hver gang at han mister kontroll på kroppen sin.

Så til spørsmålet ditt, lei en rensemaskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...